Deep inside I think you feel it too.

Idag har varit en av de bättre dagarna på mycket länge.
Jag sov för länge som vanligt, jag skulle gått upp ca 06:20 som jag vanligen ska man det slutar varje dag med att jag kommer upp när klockan är närmare sju, oftast kvart över så jag har ca 10 minuter på mig att göra mig i ordning, det hinns knappt, men men. Iaf så kom jag till skolan och hade svenska, den gick ju smärtfritt, dock satt jag och var väldigt raslös och ville bara ut i det fina vädret så jag satt och kollade ut genom fönstret massa vilket jag tror laila såg för hon lyckades kolla på mig typ varje gång jag vred tillbaka huvudet. Sånt känns respektlöst men inget illa mot laila, jag har bara svårt att fokusera och framförallt koncentrera mig.

Sen var det rast som vanligt så jag rättade ett matteprov som jag gjort och det gick väl någorlunda bra. Ska jobba vidare med dem tänkte jag. Sen gjorde jag och Louise lite kemi, så jag förhörde henne och lärde mig själv en hel del så det var helt bra faktiskt. Efter det skulle jag haft psykologi men den var inställd för Zorica var sjuk så vi gick och åt när biologi och fysikeleverna som vi väntade på skulle sluta. Efter det var det staden och glass innan engelskan skulle börja. På engelskan var jag och linn massa aktiva som vanligt, eller inte. Jag satt och tänkte på massa annat som hade med fönstret på 3e våningen i 1an huset. Ibland har jag mina moments och jo mannen; du har nog rätt om att jag kan vara konstig ;)

Sen ringde jag rico efter segaste engelskalektionen ever och han skulle hämta mig från skolan :) mwih <3 vi åkte och hämtade cascada biljetterna på ticnet och det är kärlek. Kul att iaf ses det lilal vi gör, och bettan var med såklart ;) haha.

Efter det släppte han av mig hemma så jag stack in och åt fort innan jag åkte ner till vattentornet för att sitta där lite och läsa kemi och bara njuta av vädret :) Snackade lite med nisse då också. "hade lätt överraskat dig med att säga hej om jag kunnat." Värsta ju :)

Sen pratade jag massa med min man, och våra diskussioner alltså <3 haha. Tur ingen hör eller ser ;)

Dags att återgå till böckerna snart. Justja, outsiders är tillbaka och idag handlar det om hur killar ska ragga på tjejer. Haha, raggarN kanske borde lära sig lite mer, om det finns något att lära, eller vad säger du man ;) hähä.

Naej. Böckerna nu som sagt, kanske uppdaterar sen om jag har något att säga.

Och ja, jag saknar det. Att bara sitta och vara, massa chill var det.
Jag vet inte om det är helt kört, jag hoppas i alla fall inte det.
Man inser inte vad man har förens det är borta, och det stämmer
väldigt bra. Ibland tar man fel beslut, jag tar fel beslut och jag
insåg inte vad som egentligen var viktigast. Jag har insett det,
men om jag säger det så kommer det låta fel. Det får ta sin tid
det tar, jag har tid att vänta och jag har viljan att jobba på det.
Du är bra hur som helst, och det här kan bli svårt att reparera.
Tack för att du är som du är. Jag hoppas det inte är någon mask.


Och nej, ingen vet förmodligen vem jag pratar om, så fråga inte :)

    

Peace out!

"I've started to think about you in a different way."

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ja, du kan nog tillräckligt med raggningsrepliker tror jag vi alla har fått åskåda ;) vart fan är du när min lillebror behövde dig som mest klockan 7 i morse? Han hade engelska läxa och kräket kommer in och väcker mig.. SUCK!

2008-04-22 @ 09:32:01
Postat av: Anonym

haha du har mitt nummer och min msn, ge det till honom så kan jag hjälpa honom nästa ågng ;) haha

2008-04-22 @ 14:22:19
Postat av: Mannen

Ska hälsa honom att du gärna ställer upp i ur och skur. TRO DET ELLER EJ, men jag är duktig och pluggar. och nu tänker du säkert "vad fan sitter du här då för", men då ska jag tala om för dig att jag skulle leta upp en sak på internetet.. NOVELL! :D haha

2008-04-22 @ 15:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0