Do it all night.

Jepp jepp. Nu har jag pluggat i ca 3 timmar så jag tänkte snart ta bussen ner till skolan för att hämta min mattebok som jag som sagt glömde, det var onödigt. Men men. Sen frågade gunnel om jag på vägen kunde hämta ut ett par biljetter till elfsborgs matchen åt josse som hon beställt och givetvis kunde jag inte säga nej, så det ska jag också göra men det går fort så :) Jaoo, sen är det hem direkt igen och fortsätta att plugga till kvällen blir gammal.
Jag är lycklig idag och ingen ska få dra ner mig. Jag ska vara massa lycklig hela veckan så jag pallar plugga det sista nu, och aa, det känns som det blir en minst sagt bra sista vecka.

Skulle kolla mitt horoskop för dagen och kollade samtidigt vad som karaktäriserar skorpionen, och jag hittade följande:

Skorpionen kombineras vattnets känsliga och intuitiva element med den fasta egenskapen. Här kan således känslan få praktisk tillämpning. Pluto härskar över skorpionen och ger en stark drift till nydaning och nästan brutal personlig utveckling. Vart detta leder hän varierar från skorpion till skorpion. Den ende som vet är möjligtvis skorpionen själv då han aldrig röjer sitt inre.

Skorpioner är intelligenta och lyckas vanligtvis lösa de problem som de ställs inför. Det finns en stark kraft här som måste få utlopp, ibland i hårt arbete, diskussioner eller passion, men tyvärr kan också våld, hämnd och svartsjuka finnas med på listan. En röd tråd i hans handlingar och känslor är intensitet. Han tar livet på blodigt allvar, det här är ingen person som man driver eller leker med, då får man snart smaka på hans tillbakabetalning. Kritisera inte en skorpion, det är ingen idé. Den ende som ändrar på skorpionen är han själv.


Element
: vatten Kvalitet: fast Polaritet: negativ
Nyckelord: Pluto, koncentration, intensitet, sex, födelse, död, hemlighetsfullhet och jade.
Positiva karaktärsdrag: beslutsam, flitig, charmig och har elegans.
Negativa karaktärsdrag: svartsjuk och inåtvänd.
Människokroppen: könsorgan

Det mest stämmer in äckligt mycket på mig märkte jag och det är quite scary. Så ja, där har ni mig så slipper jag dra det själv eftersom jag är så inåtvänd. Ohja <3
Det som är understruket tycker jag själv passar massa bra in på mig, vissa bara till en viss gräns men..
Haha så kan vi se om det stämmer överens med eran uppfattning.

Städade upp snabbt på rummet också för pappa sa att han skulle dammsuga och torka golven i mitt rum så nu är det massa fint i rummet också <3 Haha, han är snäll.

Yeye, nu har jag inte tid för det här mer.

Peace out!

"What hurts the most, was being so close."


Kommentarer
Postat av: Rico

Darling då vi kan vända på alla de där sakerna om du vill det men varför ändra nåt som redan är perfekt ;)

tihi puss

2008-04-26 @ 16:01:24
Postat av: Ida

"pappa sa att han skulle dammsuga och torka golven i mitt rum" Haha du städar inte alls ditt rum själv!!

2008-04-26 @ 16:19:10
URL: http://idagunnarsson.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

haha jooo, men inte jämt (A) jag tar bort saker själv typ alla gången . haha

2008-04-26 @ 16:21:03
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Bengi

Det stod ju inte älskvärd

2008-04-26 @ 16:45:22
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

baby, det är för att "älskvärd" var ämnat för dig «33

2008-04-26 @ 18:17:34
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0