Du vill alltid synas och höras mest.

Ännu en dag har gått, vilket betyder att det är en dag mindre till våra exams. Jag ska inte sitta och skriva blogg när det är så ont om tid men det tar max 5 minuter att skriva mina inlägg, så det är inte sån katastrof. Dagen gick smärtfritt iaf och efter skolan blev jag kvar där lite för att vänta på lille far eftersom han tyckte att jag trots mina 3 gräsfotbollsskor skulle ha ett par till, + ett par balskor så det blev knalleland då. Hittade skönaste puma king skorna så det fick bli ett par sådana för 999:-. Helt underbara <3 Sen hittade jag ett par balskor på skopunkten för 249:-. Det var de enda skorna jag testade och de satt bra så jag tog dem direkt och lyckligtvis passade de bra till klänningen vilken jag testade när jag kom hem.

 

Jepp jepp, nu är det psykologi som gäller hela kvällen typ. Ska försöka bli klar med cognitive perspective häftet idag och hela biological imorn + under onsdags hålet så jag kan börja med kemin på onsdag kvällen. Eventuellt blir det på torsdag om jag ska gå igenom methodology häftet i psykologin också. Gah, det är kort om tid alltså. Sen har jag matten veckan därpå. Men dock blev jag lycklig idag på engelskan när jag upptäckte att jag hade en vecka mer än jag först trodde så det blir nog fantstiskt bra att ha två veckor för alla tre ämnena sen när jag väl gett de en vecka var. Efter dessa veckor är det som sagt dags för urix. Ska bli skönt att komma iväg lite, dock är det dagarna direkt innan exams, men kemin och psykologin följer med ner till malmö så studar jag på den "fria" tiden vi har där nere, så det ska nog gå bra. Dessutom ska jag ju kunna allting och bara repetera lite lite de 4 sista dagarna som jag är där nere. Jag är pepp på att plugga och verkligen suga i mig all kunskap jag bara kan !

Nej dags att ta tag i psykologin nu så får jag uppdatera senare om det hinns, när jag är klar vill säga.

   
Jag saknar lillebror <3
Jag saknar storebror <3
Jag saknar mamma <3
Jag vill till västerås.

Peace out!

"I know I shouldn't have kept you waiting, but I'm here now."

Kommentarer
Postat av: Rico

att du inte nämnde våran lilla dejt idag blev jag lite besviken på :(

hihihi puss på dig

2008-04-07 @ 20:57:50
Postat av: Bengi

Klart du klarar detta vännen!

2008-04-07 @ 22:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0