Hidden for someone to find.

Äntligen funkar blogg igen. Went crazy yesterday för jag kände att jag behövde skriva massa, men nu kommer jag inte ihåg vad jag ville ha sagt. Hur som helst så var dagen massa bra igår. Helt okej skoldag och efter det blev det stan lite med gunnel och jenno för att kolla lite kläder. Hittade inget spec men ska ner lite idag igen. Har ingen kemi idag heller måste jag bara få sagt så jag slutade efter geografin 12:40 men har ätit nu och ska vänta till kl 15 för att som sagt gå ner på stan med Jenno och Gunnel igen. Ska kolla lite på respekt om de kanske har något intressant, de brukar ha massa snyggt iaf. Sen måste jag ta tag i att hitta skor till balen och stundentkläder så det blir gjort. Palla, men det är ju ganska important liksom. Efter stan ska jag hem och sen dra ner och träna. All tid som jag inte gör något på idag, det är s.k. pluggtid och från och med igår ska och har jag börjat ta vara på min tid för nu är det dags att plugga på riktigt. Okej för att jag sitter och skriver blogg nu men det tar bara några minuter och jag är i stort behov av det ;)

Annars vet jag inte om jag har så mycket att säga. Helgen var helt okej den också, förutom en del saker, typ mig själv, något jag också kommer behöva ta tag i när jag är ute på krogen. Jag måste börja komma ihåg mer av kvällarna först och främst och låta bli min mobil, minst sagt. Träffade iaf lite kul folk på krogen så det var helt nice, kärlek i massor. punkt.

Uppdaterar kanske senare.

Peace out!

"How long will it take to find the words to tell you that I want you?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0