Hoping that you, think of me too.

Hittat bästaste låten och jag är massa lycklig.
Tränat idag och sen kollat byttorp match, helt skönt.
Dags att plugga på uteplatsen i solen, jag är pepp.
Helt bra dag med andra ord.

Ibland är jag lite för det där med att skriva dikter/annat:

- Titta på flickan som går där i svarta stuprörs jeans!
- Hon är säkert EMO.


- Titta på flickan som går där i träningsoverall.
- Hon döljer säkert sin anorexia.


- Titta på flickan som går där i dolce&gabbana linne.
- Hon är säkert en bortskämd "pappa betalar."


- Titta på flickan som går där i baggy jeans och brottarlinne.
- Hon är säkert homo.


Vad fan vet du om mig egentligen ?


Peace out!

"Spending my time, watching the days go by."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Fan, den har du verkligen gjort bra älskling

2008-04-19 @ 19:49:25
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0