I'm falling helplessly.

Tess - Breathless. Jag vet inte hur många gånger jag nämnt denna låt i min blogg, men den är tillräckligt bra för att nämnas om och om igen. Jag förstår seriöst inte hur en låt kan, så länge, få en att känna precis samma känsla, att tänka precis samma tankar, att rysa och minnas precis allt, varje gång. Nej, det hade inte varit speciellt om ni vetat men för mig är det.

Sen vet jag heller inte hur många gånger jag nämnt Cascada här men det är kärlek på hög nivå, kärlek som jag iaf tror på till skillnad från många andra typer av kärlek. Mitt hjärta slog volter, och då menar jag rejäla volter, när jag fick se att hon kommer och sjunger i Gislaved den 26e april, om knappt två veckor. Skrev direkt till linnibiatch och det är typ ödet. Vi pratade om det idag i skolan, och när jag kommer hem sätter jag mig för att kolla om hon lagt upp något turnéschema än och nog kollade jag i rätt tid. Galet, men det verkar som linnibiatch kunde åka och jag ska sitta uppe varje natt och studa om så ska vara för, om linnibejb åker med, då blir det cascada om knappa två veckor som sagt. Måste fixa med resan dit och hem bara så det funkar. Och på tal om cascada så fixade jag till lite mer på min väska idag, bara för att liksom.



Sen efter skolan idag så gick jag och brudarna ner på stan, det ver trevligt :) Efter det var det att åka hem, kolla nätet, få hjärtat att slå volter som sagt, börja plugga, prata i tele med bengi såklart, plugga, blogg nu och plugga strax igen. Slänger upp lite random bilder också <3

             

Gosh people, how I love you <3

Peace out!

"Why did you leave me standing here in the rain? We were meant to be together."

Kommentarer
Postat av: Nina

Lol vilka pixs tihihi
Fo sho i love you tooo!!!

Postat av: Bengi

Klart vi hann med tele prat också ;) Likabra att vi alltid står på "samtal pågår" på msn xD Älskar dig mer än du förstår

2008-04-14 @ 22:21:19
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

ni är underbara «3

2008-04-14 @ 22:32:34
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Linn

iiiiiiiiiiiiiiiih, baby!!!

2008-04-16 @ 19:10:25
Postat av: Greatest

tjejen på den fjärde bilden ser ut som hon i Breakfast Club ^^

2008-04-20 @ 18:39:47
Postat av: Linn

hahahahahahahaha @ breakfast club-referensen, dölikt

2008-04-24 @ 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0