In the presence of you, I always catch my breath.

Ohja, härliga vårväder <3
Det såg ut i morse som att det skulle bli lite halvdåligt väder hela dagen men det visade sig bli ganska skapligt och nu vill jag egentligen inte sitta här, jag vill ut. Sitta ute hela tiden men efter inlägget måste jag plugga innan jag åker ner och tränar, vilket jag faktiskt inte har något större lust att göra. . Får se hur det löser sig de ca 3 veckorna innan exams, om jag ens kommer hinna träna något då. Känns inte värt att lägg tiden på typ 7-8 träningar för att riskera mitt diplom. Nej, jag får helt enkelt se hur det blir med den saken, fotbollen finns ju faktiskt kvar om 5 veckor. Jepp jepp.

Har varit en helt soft dag idag, började 10:30 med kemi för jag missade svenskan, så det var kemi i en timma, efter det var det lunch och rast en stund, då umgicks jag med kära jennica och chillade lite i bibblan efter att vi hade varit på pressis. Stamkund wtf! Och på matten frågade Lars vilka som ville att han skulle gå igenom provet vi skrev på mock, majoriteten ville det och de andra fick jobba på valfri plats. Jag tror att jag, jenno och armin var de enda som gick ^^, Jag och jenno bestämde oss för att sitta ute och jobba och det gjorde vi i ca 40 minuter, + att vi signade bänken (bild dyker upp sen) och pratade lite om allt möjligt; allt förutom att göra matte även om vi behöver det, men det var trevligt. Till slut blev det liite kyligt ändå så vi bestämde oss för att sätta oss i bibblan det sista av lektionen. Min knapp gick förövrigt sönder, haha!, så jag och jenno fixade det med ett gem för stunden, helt fult ;)

Jepp jepp sen mötte vi lajnea när vi gick tillbaka till matten för vi skulle ner på stan eftersom hon skulle köpa solglasögon på glitter och jag erbjöd mig att följa med henne och sen även vänta med henne tills hennes buss kommit, då träffade vi diala brushan, cissi och uddebo vid bussen ^^, Mitt horoskop lät lovande, jag ska hålla koll på vad folk säger till mig ;)

Ananrs händer inte mycket. Eller jag och jenno hade en mycket intressant diskussion i bibblan, iofs om lite allt möjligt, men just det här med homosexuella eftersom vi pratade om en musikal vilken mainly handlar om 2 homosexuella killar. Det är hemskt att folk har så mycket fördomar mot allt och alla, vad det än gäller. Kan inte folk bara få vara utan att något hela tiden ska kommenteras ? Det vänliga borde komma fram, men om man bara har negativt att säga så behöver det inte sägas alls. Sen kom vi på att vi faktiskt nästan kanske kunde ha varit släkt, haha ! men det är vi inte så det är synd ^^,

Och på tal om vädret, det här är min årstid. Jag fullkomligt älskar våren, sommaren också iofs, men det finns inget som slår den första vårvärmen. Att sitta ute i gott sällskap och bara njuta av verkligen allt. Ingenting känns jobbigt och jag börjar till och med känna mig mer hoppfull när det gäller mina exams. I höstas kändes allt bara omöjligt, nu känns det faktiskt vissa stunder kul att plugga. Låt våren vara för evigt. <3 Vattentornet snart, ett måste.

Btw, ofta får man frågan hur dröm pojkvännen/flickvännen ska se ut och jag lovar, hade jag fått frågan idag när bussen stod still i knalleland så hade jag pekat på grabben som gick av 1an bussen just då och säga "sådär". Gosh säger jag bara!

Naej, dags att ta tag i att fixa liet mat så jag förhoppningsvis pallar träningen. Men det ska väl gå, sen hem efter det och göra psykologi och leta upp alla geografi papper som har med population att göra. Det ska nog gå vägen.

Bilder från dagen kommer upp senare när det hinns.

Ophidian - Butterfly.
Lyssna på den! Får ni inte tag på den så hör av er på msn så ni får den. Det är pure love i musikväg <3
Något fick mig att fastna.

Peace out!

"This would be the time to take me away into your arms."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0