Is it a lie or is it true? So many tears I've cried for you.

Snabbt blogginlägg innan det är dags att sova.
Jag är helt såld på Nikita har jag kommit på, deras kläder är ögongodis, extremt mycket också. Sen är respekt en grym affär så mestadels av mina kläder kommer numera inhandlas därifrån, ohja <3
Ska dit imorn igen och kika lite med gänget för vi ska gå på stan lite efter skolan.

Justja, fick sms igår från Vic baby:

"BABY! När kommer du till göteborg?"

Och jo, det måste tas tag i för det var massa längesedan vi sågs, för längesedan och nu ses vi inte på urix heller så jag ska som sagt försöka få med mig bengi eller eventuellt hela gangi dit för att shoppa lite så kan vi ses då :D Det kom vi fram till idag iaf ^^,


Massa längesedan.

Jo just ja, lite kort från dagen kan jag ju passa på att slänga upp också. Hade mysdag med jenno på vår mattelektion :D Vi fixade mina byxor lite för dem vart trasiga och så signade vi bänken på the schoolyard, jennica målade en gubbe och ni kan räkna ut vad jag skrev om andra bilden inte är mitt verk <3



och här är t-shirten på mig , bara för att lixx <3



Promenaden med mattzone bejb idag innan träningen var guld. han är så störd och jag älskar hur han är. vi var lite arga och folk tror nog vi är dumma i huvudet för vi sparkade och slog på massa <3 och så ses vi imorn igen på gunnsans fekke :) wiie!

Nu är det nog dags för sängen för jag har väl sagt det mesta.

Peace out!

"You take me closer to heaven with your loving."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0