It's tearing me apart.

Joo, tänkte slänga ihop ett litet snabbt inlägg innan maten.
Har inte gjort spec mycket idag, samlingen till matchen var 10:45, vilken spelades 1-1, och sen var det hem efter det så jag var hemma ungefär 14:45. Satte mig med kemin direkt och tar matpaus nu. Efter den är det kemi igen så får jag se om jag får gjort vad jag behöver så jag kan äta mat med tattarna ikväll och sen hem och sätta sig med kemin igen. Jag följer mitt kemi schema väldigt bra och det känns underbart när allt bara passar.
jag har gjort kapitel 3, 4, 5, 6, 7, 11 och option C, vilket betyder att jag har kapitel 1, 2, 9, 10 och option D kvar, 8 håller jag på med nu och är strax färdig. Gah ad det känns bra. Ska hinna klar med allt till imorn eftermiddag/kväll tänkte jag och sen sätta mig med gamla prov och öva så länge jag hinner och eventuellt lägga måndagen på det med. Sen på tisdag är det matte cirka en vecka framöver. Blir tufft att jobba med den med tanke på fotbollen vilken kommer se ut såhär den kommande veckan:

Tisdag - Träning
Torsdag - Träningsmatch
Fredag - Träning
Lördag - 2 Träningar
Söndag - Träning.

Jag har planerat hur jag ska lägga upp mitt pluggande och vilken tid jag har över så det blir antingen torsdag (om jag får vara med på matchen med tanke på att jag inte tränar på tisdag), lördag & söndag. Eller Fredag, Lördag & söndag om jag inte får vara med på matchen. Det visar sig helt enkelt. Känns hur som helst väldigt viktigt att vara med den här helgen och träna. Sen är det 2 veckor kvar tills exams som jag har på mig att plugga igenom psykologin, matten och kemin igen. Gosh. + 4 dagar som försvinner för urix men då ska det mesta sitta så att jag bara kan sitta nere i malmö och läsa och känna att "det här kan jag".

Jag vet att det seriöst är förbannat jävla tråkigt att läsa om mina studier men så mycket annat händer inte just nu i mitt "liv" och jag har inte tid för annat heller men om ca 7-8 veckor så kommer jag ha mycket mer fritid och då kommer jag förhoppningsvis fått tillbaka mitt liv <3 Gah vad jag längtar dit, däremot blir väntan till början av juli olidlig. Den tar nog död på många av oss </3

image56

Sen måste jag bara lägga upp en underbar bild som jag fick syn på nu i min mapp med bilder från skolan. HAHA!


Jennodarling fucks herself <3 Så guld är du !

Dags att slänga i sig maten och sen fortsätta. Jag är fett pepp!

Peace out !

"Vilken otur att hjärtat är förstört."

Kommentarer
Postat av: Rico

även om du inte har nåt life gillar vi dig darling, btw jag har hittat en fett skön Hardcore sida =D

hihi puss

2008-04-12 @ 18:57:58
Postat av: Lil' Emo

naw, tack älsko, och jag gillar er ^^, «3 Awiie, vad heter sidan då ? :D pussss

2008-04-12 @ 18:59:32
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Bengi

Sedan har du haft en lite roligt kväll med mig, hopps jag i alla fall ;)

2008-04-13 @ 11:34:34
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0