Let's get out of this place while we still have time.

Skriva av sig lite såhär i mitten av allt studande. Jag är faktiskt helt pepp på att plugga nu för jag har insett, på tok för sent, att jag måste ta tag i allt om jag ska kunna lyckas, därför får ni stå ut med att om ni tycker jag varit osocial innan så är det ingenting emot nu. Jag kommer i princip befinna mig innanför den bubbla jag sakta skapar runt mig själv, så jag har inget emot er, men jag har heller inte så mycket tid som jag önskar att jag hade.
Om 7-8 veckor så har jag mitt liv tillbaka, förhoppningsvis.
Gah.

Kemi, psykologi och matte. .
Matten kommer väl gå lite lättare kanske, men de är vissa saker jag inte övat på än som jag minst sagt måste ta tag i kemi. Kemin måste jag fixa gaaalet mycket på och samma med psykologin men det går framåt, det går framåt.

Som sagt, ni lär inte höra så mycket från mig mer nu på ett tag, ganska mycket mindre än vanligt iaf.

Peace out !

"I think we are right but we're doing it wrong."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0