My heart is not unbreakable either.

Ännu en dag, ännu närmare exams. Still, så har jag inte freakat och funderar på om jag faktiskt kommer göra det, jag gör förmodligen det efteråt isf om det skulle kännas som så att något prov inte går bra, men positiva tankar nu! Det går säkert bra, bara jag pluggar på den sista veckan som jag gjort de sista 5 (?) så löser det sig nog, all energi ska gå åt. Jag har just nu suttit och gjort ett paper 1 prov i matte vilket tog en timma och eftersom jag var smart och glömde matteboken i skåpet, så får jag hämta den imorn snabbt som satan. Tänkte fortsätta kvällen med ca 4 timmar psykologi, eventuellt lite mer och sova efter det. Kliva upp 8 imorn och plugga från 8 - 19. Sen på kvällen är det cascada som gäller därav mina taskiga helgtider för att jag ska kunna åka dit med gott samvete, vilket resulterar i hemkomst kanske vid 2 - 3 tiden, sen upp kl 8 på söndag morgon och plugga fram till 23 på söndag kväll. När denna helgen är över hoppas jag på massa ny kunskap som fastnat så att jag på måndag kan plugga mina vanliga timmar från 15 - 23 ungefär och därför eventuellt kunna vara med på träningen iaf en timma på tisdag. Självklart beror det på hur myket jag hunnit få in under helgen i huvudet men det ska nog hinnas med. Jag klarar inte av att inte träna på såhär länge och även om det är sista veckan så.. Jag ska försöka iaf. Sen på onsdag är det ledigt, då är det plugg 8 - 23 ungefär och på torsdag får jag se om jag hinner plugga något innan vi åker till urix, jag och bengi, men böckerna är som sagt med nere i malmö också så jo, jag ska nog hinna med det jag tänkt hoppas jag. Gah, nu när jag drar allt för mig själv freakar jag typ lite, men aah.

Var kvar på skolan idag och pluggade lite, det gick bra som vanligt.

Och min blogg handlar i princip bara om IB, plugg, böcker, tidsbrist, fritidsbrist, livsbrist osv. osv. men ja. . nej jag har inget att säga förutom att det är grymt tråkigt. Snart blir det ändring på det. Snart !

Det är som att det liksom inte finns några ord som passar in någon gång. Det är bara stelt, till och med mer stelt än. . alltså det är mest oförklarligt men, ja, det är nog för stort mellanrum helt enkelt. Det är det jag tänkt ganska länge, eller mestadels kanske är mer rätt. Så det skulle väl egentligen kunna vara ett passande svar på något du eventuellt finner helt obegripligt. Det är därför jag inte vetat, men nu gör jag kanske det. Eller nåt. Man ska inte överanalysera saker, men ibland hjälper det, bara att det tagit alltför lång tid att "analysera". Äh, jag vill nog bara säga att jag vet precis vart jag står och där jag står just nu är bra. Det är nog bäst. Samtidigt som det är synd att förlora något som är viktigt. Eller som kunde. . Naej, något som är viktigt. Men uppenbarligen funkar det inte på mitt sätt den här gången, ett sätt som brukar vara bådas oftast, varför förstår jag inte. Jag ber inte om mycket, jag ber praktiskt taget inte om någonting. Det är kanske det som är felet, att jag inte begär mer, men jag kräver inte något jag inte vill ha. Och det här var väl bullshitting på hög nivå men det är nödvändigt ibland. Well well.


Psykologi nu till 13428%. Jaoooo.

Peace out!

"Baby, where did we go wrong?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0