Since you've been gone, I ain't missin' you.

Söndag igen, alltså är det skola imorn. Jag vet att det inte är långt kvar men satan vad skoltrött jag är.
Whatevs.

Har varit en soft dag idag. Vaknade 09:40, 20 minuter tidigare än jag ställt in alarmet på, gick upp, åt frukost och satte igång med kemin sen. Fick gjort det jag tänkt idag på ett ungefär eftersom jag ändrade planerna lite men det löser sig nog. Kemin känns bättre iaf och på båda paper 1 proven jag gjorde idag ligger jag på 55%-60% och det borde vara en fyra tror jag. Paper 2 kändes också lite bättre men ska öva mer på det imorgon + ett par, tre kapitel som kommer behövas gå igenom igen. Men nu är det matte som gäller massa också. Folk tycker jag har varit stud innan, det är inget mot nu men jag önskade att jag kunde tagit tag i det såhär från början, när jag gick IB2, det hade varit heaven nu inför exams isf.

Bakade chocolate chip cookies idag också och de vart redigt goda också, på tal om ingenting.
Intresseklubben är välkomna att anteckna.

Hade en underbar kväll igår med tattarna. Vi var i mattzzons pappas lägenhet och lagade mat, eller robin lagade mat rättare sagt, så lirade vi lite guitar hero, och snackade massa. Efter det åkte iv ner på stan mellan typ 22 och 23 för att dra runt lite innan vi åkte tillbaka och då började jag, nina och robin leka lite så vi kastade godiset vi hade köpt för att försöka träffa jennie urringning. Typ wtf på det, men det var kul även om det var helt mobbat. Sen var bengi med också och så kastade vi lite på henne med. Helt bra kväll faktiskt och sötemattzzon följde mig hem, som vanligt kan jag nästan börja säga ;) <3 Tack för igår iaf. Ni äger mig, hela mig, alltid!

Jag fortsätter att än en gång be om ursäkt för att jag kommer vara totalt übertråkig och isolerad framöver men så är det bara. Skolan måste gå först nu oavsett om jag vill eller inte. Det är inte långt kvar och då måste jag ta tag i den lilla chansen jag har. Bangade inlines/skate runda med nino idag och det tog emot, softaste vädret och nino vill man inte säga nej till, men ibland går det inte som man själv vill.

Satt och kollade innan i min kalender och det var närmare till urix och exams än jag först trodde. Eller inte sett till dagar, men det kändes konstigt att bläddra 3 (?) sidor och sen upptäcka att det var där, 3 sidor bort. Inte typ 738 som det var för bara ett tag sedan. Nej, nu är det nära och jag freakar out ganska rejält, men som sagt, allt löser sig och det ska väl det här också kunna göra. Och Bengi, när vi pratade om det idag i tele och du sa att du hjälper mig med studandet i malmö när jag väl sitter med böckerna uppe. . det är guld precis som du <3

Vad händer annars ? Naej inte mycket. Sängen väntar väl just nu. . Eller justja. Minifot skrev på msn nu och berättar att om hon inte studar i sthlm så blir det nog v-ås om hon kommer in där. Satan vad det skulle vara guld :D Då skulle jag typ bo hos dig när jag är uppe i v-ås, eller iaf halva tiden, haha XD Och om det inte sker innan dess, så ska jag det första jag gör när jag får körkort, åka till karlstad! Det är på tiden. nu är det väl 2,5 år sedan vi träffades och det är på tok för längesedan, speciellt med tanke på att det blev lite fukked up så det bara blev dryga timmen också, men resan var helt klart värt det :D Skräck alla gånger på vägen hem, det glömmer jag aldrig. Och mamma och janne som skulle ha mig till att hjälpa dem med att måla om i köket kl 2 när vi kom hem på natten. Gosh, det första jag gör är att klättra upp för stegen, slå i huvudet i taket och få vit målarfärg i hela håret. Lat som jag var så orkade jag inte duscha utan sov med det, för efter det vart jag sur och la mig ^^, Minnen.

Jag har massor att skriva egentligen, helt oviktiga saker men, jag skriver ju faktiskt för min egen del och inte för någon annans, sen om ni fortsätter att läsa min blogg detä r ju en annan sak. Har upptäckt att jag har mellan 15-20 läsare varje dag. Kunde vara intressant att veta vilka dessa är, och varför de ens läser this piece of crap ;)

Naej som sagt, dags för sängen nu så jag pallar skoldagen imorn, och speciellt studandet efteråt. Men jag är fortf. pepp. Tack motivationen som hittat mig <3

Peace out!

"All I have to give to you, is an imperfect heart, but it's a heart that beats only for you."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart jag hjälper dig i Malmö, jag är kung på att hjälpa andra att studa :) Fast när det är på engelska är det kanske en annan femma ^^ Älskar dig

2008-04-14 @ 07:55:49
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Nina

Nästa gång ska du banne med ut lille vän, du missade allt något igår ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0