Spending my time.

Ja, eftersom jag själv tycker att det får vara nog med pluggandet för ikväll så satte jag mig nyss och spelade lite på min kära gitarr som vanligt. Jag måste dock börja lyssna lite grann på "vanlig" musik nu också så jag hittar något bra att spela för hixxy, breeze, osv. är lite svårt att dra på gitarren och allra minst att hitta ackord till. haha. fail på det ganska mycket, lite synd med wtf. Jag har några favoriter som jag spelar lite på hela tiden men till slut blir det lite tjatigt att gå runt på 10-15 låtar.

Jepp jepp, täntke som sagt som så att jag slutar plugga för idag eftersom inget mer vill gå in i huvudet utan sätter full fokus imorn igen efter en förhoppningsvis god natts sömn :)
Det blir nice. Jag har massor att se fram emot, och det känns pepp, samtidigt är jag totalt överstressad och tror att jag kommer bryta ihop om minsta lilla inte klickar som det ska.
Saker som kommer att hända:

Cascada i Gislaved med Ricobejb och linnibiatch: 26:e april
Urix i Malmö: 1a - 4e maj med bengibejb
EXAMS: 5e - 23e maj.
Balen: 30e maj.
Student: 5e juni.
England: 6e - 11e juni med nino, linnibiatch, jennodarling och nea.
FRITID <3333
Jobb ?
Dejten ?
Bli faster
Massa umgås <33
Svarsresultat från EXAMS: 6e juli. (typ?)
Falkenberg
Västerås:
Träffa familj <3
Gunnels stuga: Umgås med gunnilse.
Varberg
Göteborg:
Träffa Vic.
Liseberg
Aaaset
?
Vattentornet
Porrcruise ?
Svenljunga: Umgås med man.
Almenäs: Bengi, Nino, Tönt, Rico, Mattzone, Gunnel m.fl
Karlstad: Träffa Maaalin och Beccan ?



Ja så ser lite kommande events ut, sen dyker det säkert upp massa mer som ska hinnas med i sommar :)
Det är jag säker på :D Mwihi ! Jag längtar så galet mycket men stressen ligger på. Jag är inte redo men vill ändå skriva exams nu så det blir gjort. Gosh.

Annars ser väl kommande veckan ut som vanligt. Ingen träning på tisdag igen. Jag vill så förbannat mycket men jag kan inte slösa bort mina tre år på IB, och faila exams för att hinna träna. Det funkar inte. Sen säger jag väl itne att jag defenitivt kommer klara mitt diplom men då har jag i alla fall försökt så mycket jag kunnat. Men positivt tänkande hjälper mycket så det kommer nog lösa sig till det bästa :) Jag är fortfarande pepp, och det håller i sig. Tack och lov typ.

Och jo, rädd är jag nog. Det skulle fukka upp så totalt om det nu skulle hända också.
Så får det inte bli men. Äh jag vet inte. Det är väl något jag inte kan sätta fingret på men. .
Man märker att vissa, ligger närmare hjärtat om man säger så. Eller. . Alltså, då kunde jag
också vara mig själv och dit vill jag hitta tillbaka. Jag försöker, helhjärtat och ger mig inte.
Att vara 2 meter ifrån någon kan ibland kännas längre än 20 mil. Men det spelar ingen roll.
Vänskap kommer i första hand. Jag vet att den gör det. Det är utan tvekan det bästa.

Man och jag hade diskussion idag som vanligt. Inget seriöst, som vanligt det också kanske, fast alltid lika underbart. Haha. Men vid 40 gifter vi oss på redigt om vi är singlar som sagt. eller hur sa vi ? ;) Inget snus bara så friar jag. hähä.

And I'm worth the wait,
I can show up on a first date late.

image77

Ja, nej om man skulle sova lite nu då och palla morgondagen på underbara teknis. haha precis.
Jag får träffa mina babes och det gör dagen helt värd. puss på det. <3

Peace out!

"Turn the lights off, if you wanna."

Kommentarer
Postat av: la biatcha

pööööss och sov söööött

2008-04-20 @ 22:56:04
Postat av: Rico

hahaha du har ju inte fyllt i dagarna på almenäs med Johanna och dem :)

galet mycket du har att göra men "i will support ya" =D

puss darling

2008-04-21 @ 07:10:04
Postat av: mannen

Givetvis ska vi gifta oss vid 40 om det är dom rätta förutsättningarna :D haha

2008-04-21 @ 15:19:18
URL: http://mynameiselin.blogg.se
Postat av: Nina

England: 6e - 11e juni med linnibiatch, jennodarling och neababy.
Och varför är inte jag med på listan? Räknas jag kanske inte!

Postat av: Lil' Emo

givetvis gör du nino, sry 'bout that gullet

2008-04-21 @ 17:38:31
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0