Stupid fights, wrong or right. Goodbye.

"If you're not taking any risks, you might as well be dead."


Jadu darling, där har vi det sagt igen. Det handlar bara om att ta risker och det gör vi inte så det är satan dags som sagt. Får skriva av mig lite här med tanke på att vi inte hade vårt dagliga samtal igår, i brist på tid. Men gah, snart är det urix. Massa nära nu faktiskt och även om skolbäckerna åker med så ska jag försöka kunna slappna av lite där nere i malmö iaf. Jag får väl plugga på nätterna ;) Jag hoppas grymt mycket på att alla sover i samma hus den här gången så det inte är uppdelat för det sög ganska mycket faktiskt med tanke på att vi hämnade i sämsta huset, hahaha det var så fail :P Kass! Men men, vi får se hur det blir i år. Vi får lära känna MASSA nytt folk iaf, eller vad säger du bengi ? :) Sen träffar vi ju förhoppningsvis kriunaborna lite :) Känns inte alls som det var ett år sen vi vinkade av dem :O Whatevs, massa minnen från lidköping iaf.

Ja, jo så har jag varit hemma från skolan idag med och fått gjort massa kemi och mer ska bli gjord. Har hunnit ta mig igenom 1 option och 3 kapitel på de här två (?) eller tre dagarna. Ska gå igenom typ 7 kapitel till och ett option så jag håller mitt tidsschema ganska bra iaf. Ska bli klar med kemin i helgen tänkte jag och eventuellt använda måndagen. Sen är det dags för matten i dryga veckan. Sen är det "revision" på alla 3 ämnena igen (psykologin då också) sen är det urix, sen är det dags för exams.

Så egentligen har jag inte tid att sitta här med, därför tänker jag inte göra det utan jag ska duscha snabbt, fortsätta plugga, ta mig mot bergsbo för klippning, sen hem och plugga igen. Ska lägga mig i bra tid också så jag är pigg på matchen imorgon. Ohja. Det är min dag, typ som alla. 8/10 plugg <3 Hoppas motivationen håller i sig.

image53

Jag minns alla dessa datum,
men allt annat verkar inte vilja stanna i mitt minne.
Kanske är det inte lika viktigt,
kanske är det jag.


Peace out!

"You're a bitch but I love you anyway."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Ja, risker behöver tas för att vi ska komma
framåt. Man ska ju lära sig av sina misstag liksom. Men klart vi ska lära känna en massa nytt folk på URIX :) Du och jag

2008-04-11 @ 19:47:24
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0