Ta dig i kragen och väx upp.

Okej, nu har jag funderat hur länge som helst över det här och måste få ur mig det på något sätt. Hur som helst så är jag så jävla trött på människor som konstant dömer andra utan att känna dem. Folk gör det konstant, och det stör mig. Något som stör mig grymt mycket mer är när folk gör det samtidigt som de själva är likadana. Jag är trött på att ni dömer mig utan att ha en aning om vem jag är som person. En eller två handlingar tyder inte alls på vem jag är, men känner ni att det är så ni vill skaffa er en uppfattning om mig så varsågod, men tänkt lite på era egna misstag och brister innan ni gör det. Jag tänker inte ta någon mer skit från dig, dig eller dig. Ni är så jävla blinda när det kommer till era egna brister. Jag står för vad jag gjort och tar konsekvenserna som mina handlingar leder till. Frågan är vem det är som gör rätt och vem det är som gör fel. Tänk på det. Lika bra att säga att det här inte är riktat mot någon speciell, men tar du åt dig så är du en av dem.

Jag har iaf haft en softis dag i skolan, det behövdes. Sen efter skolan blev det stan lite med tattargänget + jenno, linn och mr brinck. Trevligt trevligt måste jag säga. Kom hem därifrån för en liten stund sen så då stod jag och pratade lite med mattzzonbejb innan jag gick in och hamnade här. Alltid lika trevligt att umgås med honom. Min pojkvän ska lätt vara en mattzzon, det går nog inte hitta bättre. Mwiih.

Ska fixa lite musik och sånt och en del måste jag ha med till gunnsan ikväll så det blir någon bra musik där (A) haha, eller inte, men får väl ta sånt där "vanligt" som alla lyssnar på när "min" musik inte duger ;)

Annars har jag inte så mycket att tillägga. Jag är bara irriterad mest när jag tänker på allt.
Jag ska inte bry mig mer nu. Ska inte. Det är långt ifrån värt det.
Hej, satsa på exams nu. Precis.

image43
Ge mig parken, sol och tattarna så har jag allt som gör mig lycklig. Ni äger mitt hjärta totalt <3

Peace out!

"Love is just a beautiful lie."

Kommentarer
Postat av: Bengi

"Ge mig parken, sol och tattarna så har jag allt som gör mig lycklig. Ni äger mitt hjärta totalt

2008-04-04 @ 16:22:12
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Choklahoran

jag tog åt mig så då är jag en av dem..

orka er ni är bara jobbiga (A)

2008-04-04 @ 20:57:18
Postat av: Linn

jag tycker det är hälsosamt att ösa ur sig lite negativt inre då och då. bättre att det förpestar andra än sig själv. Det är bara mänskligt att tänka själviskt ibland, och livsviktigt :D

IB bullshitting... hahaha, but if you have to talk, I'll be by the nearest telephone babe :)

2008-04-05 @ 00:14:48
Postat av: Nina

Tattare för livet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0