The story is too long.

Gick upp 8:30 idag för att plugga. Just nu har jeg en liten paus, och jag är slut i huvudet. Jag orkar inte få in mer kunskap i huvudet, även fast jag vill. Allt trasslar ihop sig, precis som allt annat just nu. Ingenting går att ta i taget, allt ska göras på precis samma gång. Det enda positiva är att jag inte hinner tänka så mycket som jag vanligtvis gör. Går jag inte under nu så gör jag väl det när jag väl har tid till det. Gah!
Men sen ska man vara optimist också så jo, det går nog bra det här.

Och det där. Ja, jag vet inte ens vad jag ska kalla det. Jag saknar ord.
Varför får jag höra: "För att jag inte vet om du är seriös.", "Du är så mot alla", "Hon menar inte någon med det hon säger." osv. osv. Listan kan göras lång. Är det nu jag ska säga tack ?
Tack .

Och dig måste jag också nämna. När vi enligt oss själva är "normala" dvs. onormala mot varandra så mår jag helt underbart. Synd du inte bor i stan som vi sagt tidigare, då skulle jag (kanske inte just nu iofs i all stress men annars) umgåtts massa mer med dig, för du får mig på så sjukt bra humör. Med dig kan jag vara mig själv. Och igen: Jag älskar oss ^^,
Tack Man <3

Jag vill bort från IB nu. Göra mina exams och slippa allt sen. Slippa skolan, och slippa allt och alla som har med skolan att göra. Inte alla iofs, ni som inte tillhör dem jag vill slippa vet med er det. Vi ska lätt ha våra kvällar under sommaren som vi pratat om. Tranemo's och Jennodarling, vi har ju redan hunnit planera lite och nu måste det bli av :D

Massa lycka om en vecka. Cascada live, och jag kommer vara där, tillsammans med linnibiatch och ricobejb. Äntligen. Äntligen. .

Egentligen har jag inget vettigt att skriva, det jag vill få sagt hamnar i min andra blogg antar jag.
That's it.

Peace out!

"För att jag aldrig kommer sjunka till din bottenlösa nivå."


Kommentarer
Postat av: the biatch of L

cascada fo sho ;)

2008-04-20 @ 18:39:13
Postat av: Anonym

haha höres imron darling ;)

2008-04-20 @ 20:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0