There's nothing left to say.

Det får bli ett kort och snabbt inlägg ikväll, orkar inte så mycket mer. Har suttit och studat sedan kl 18 i ett sträck fram tills nu så känner mig lite trött. Annars har det inte hänt så mycket idag. Bengi var på teknis idag och umgicks med mig och Linn massa länge, sen träffade vi Rogga också så då hängde vi med honom, massa trevligt :)
Hade typ inga lektioner idag heller kändes det som eftersom geografin var inställd så hade hål på 4 timmar <3
Var hemma typ 17:30 efter att ha fixat med lite gamla exams papper, och that's it typ. Pratar lite med min man, och ja; du är min man, och det är soft att det är "normalt" igen som hon kallar det. Ber om ursäkt för att stressen tar över mig ibland, jag försöker verkligen att inte låta allt omkring mig styra hur jag är. Så till dig och alla andra; förlåt för att jag är sepe ganska ofta just nu.

Pratade med lille far nu också ett tag om skolan och shit, heltbra samtal <3 Han är helt bra <3
"Jag kommer vara minst lika glad som du när det är över om 6 veckor för jag lider så med dig."
Gosh <3
Det är så nära att jag inte ens förstår.
Sen är cascada förhoppningsvis nära, precis som urix. Och nu får jag ängest för att jag inte pluggar tillräckligt, eller att jag liksom borde sitta till iaf 01 inatt och studa eftersom jag kan sova när allt är över, men det sa carin till oss idag att det är inte heller bra, så jag satsar på sömn inatt och studar järnet imorn i skolan. Ska vara där typ halv 10- 10 trots att jag inte börjar förens kvart över 2 <3

Dags för sängen nu tror jag. Måste bara lägga upp lite låtpartier som får mig att dö lite inombords <3

Cascada - Another you.
"Now I feel free again, so innocent
'Cause someone makes me whole again
For sure... I'll find another you"


Cascada - Everytime we touch
"Your arms are my castle, your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
The good and the bad times, we've been through them all
You make me rise when I fall"


Cascada - I will believe it
"I will believe it when I see it,
with my own eyes, no more lies.
I will believe it when I can feel your,
so now I realize this is goodbye"


Cascada - Miracle
"Boy meets girl
You were my dream,my world
But i was blind
You cheated on me from behind
So on my own
I feel so all alone
Though I know it's true
I'm still in love with you"


Cascada - One more night
"one more night i wanna be with you
where i wanna hold you tight
it feels so right
tonight
so leave it up to you
and i think the time is right
to stop the fight"


Cascada - What hurts the most
I can take the rain on the roof of this empty house
That don't bother me
I can take a few tears now and then and just let them out
I'm not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm ok
But that's not what gets me


What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away


And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do


It's hard to deal with the pain of losing you everywhere I go
But I'm doin' it
It's hard to force that smile when I see our old friends and I'm alone
Still harder, getting up, getting dressed, living with this regret
But I know if I could do it over
I would trade, give away all the words that I saved in my heart
That I left unspoken


What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away


And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do


I'm not afraid to cry every once in a while
Even though going on with you gone still upsets me
There are days every now and again I pretend I'm ok
But that's not what gets me


What hurts the most
Was being so close
And having so much to say
And watching you walk away


And never knowing
What could have been
And not seeing that loving you
Is what I was trying to do


Den dödar mig totalt. Jävla låt till att bara underbarast <333

Peace out!

"Not seeing that loving you. ."


Kommentarer
Postat av: Mannen

Lugnt :D

2008-04-16 @ 07:43:10
URL: http://mynameiselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0