This is my sweet revenge.

Jag vill nog inte, inte innerst inne. Jag måste intala mig själv.
Jag klarar det inte. Inte just nu. Kanske inte sen. Jag tar det då, om jag vill.
Om inte, så finns det något nytt. Någon ny. Något annat. Någon annan.
Det löser sig.

Plugg idag igen, jag är fortfarande pepp men inser att det är massa jag inte kan.
Det blir inte så mycket mer träna efter fredag och lördag, typ uppehåll konstant till
efter exams är över ungefär.

Dags att återgå till pluggandet. 5 minuters rast är allt jag får just nu. Det finns inte tid till mer.
Det är det enda jag vill ha just nu, tid. Tid för det jag vill göra.
Gå ut, precis vid den här tiden, om några veckor när det är ljummet ute. Ta en promenad.
Ensam. Plugga in musiken och tänka. Sätta mig på bänken vid vattentornet. Ensam.
Tänka. Sen är jag redo att umgås, med allt och alla, när som helst. Nästan.
Ta mig dit. Jag behöver mer tid just nu men vill bara att allt ska vara över.
Att vara delad. Itu. Men det ska gå.


I don' t need to love you,
Since tonight I' m stronger.


Do you tell me again I' m bleeding?
Cries of hurt and screaming
Such a fool. .
I'm carrying on to torn to pieces
You gave me all to keep it
To save me again
This time I know it would be different
My head up try to hold up high
No tears for you will run from this eyes
Pain inside... Keep me alive... Sweet revenge


I don' t need to love you.
I don' t need to love you.
Since tonight I' m stronger.
Cause since tonight I' m stronger!
Since tonight I' m fighting again!
Pain just taking over of me
Is taking me from flying again.
This is my sweet revenge


Peace out!

"Every single day."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0