Wanna turn the heat up ?

If I could open up your eyes, see the love I hold inside.
Things I never used to feel, suddenly becomes so real.
I never asked of much from you, only for a heart that's true.
Need some time to understand, what I'm feeling, how I am.
I always thought that I was strong, I never needed anyone.
Doing fine just on my own, now I'm feeling all alone.
I've had a taste of what I lack, but I keep on holding back.
If this is right, then why can't I seem to say what's on my mind?


How long will it take to find the words to tell you that I want you?
Maybe if I try to let you know the reasons why?
It's tearing me apart to know I tried so hard but I can't have you.
I'm praying for the day that you surrender to my heart.


Don't you know? Can't you see?
The desire that's taking over me.
The desire that's burning in my soul.


Den här låten är hela jag. .
Och skulle jag skrivit något, hade det förmodligen låtit såhär.
Helt galet.

Hur som helst så borde jag inte sitta och skriva blogg nu, det hinns inte men jag har studat timmar i sträck och måste få en ynka paus att skriva av mig lite i brist på annan underhållning. Jag är klar med svenskan och tog tag i psykologin nu men vet inte vad det är jag ska kunna imorn; och ja, jag vet att jag ska tänka positivt men alltså det känns som det kommer bli sånt fail imorn för jag hatar hur frågorna är formulerade, man fattar ingenting av dem, i alla fall inte innan efter en kvart har gått typ -_- Sepe är var det är. Men men, man får väl göra så gott det går, bättre går inte :)

Hade match idag mot Örby. Tyvär blev det förlust med 6-3 eller vad det nu blev, jag glömde räkna. Men men matchen var inte katastrof iaf och vi tar med oss det positiva som Christer säger. Och för en gångs skull var jag iaf lite nöjd med min insats, det är skönt att känna så någon gång :)

Pratade som vanligt med bengi i tele innan också, blev dryga halvtimman som vanligt om det som vi vanligtvis pratar om men det är helt skönt att prata med dig bejby. <3

Ananrs har jag inte mycket att säga tror jag inte. Skola imorn igen och efter den ska jag och lille far åka till knalle för att kolla nya fotbollsskor till mig och balskor eventuellt. Jag har iofs 3 par fotbollsskor till gräset, men de enda (vilka även är de skönaste) är tyvär något trasiga vid tårna, dock inte mycket. De andra är hela och översköna och det tredje paret är som att ha gud på fötterna men han tyckte att jag skulle ha ett par ifall de skulle råka gå sönder under säsongen ^^ Så det blir väl ett tredje par puma skor då skulle jag tro om jag hittar några som är bra :)
Nice nice.

Kom att tänka på London idag också som vi drar till den 6e juni, jag och brudarna. Måste lätt se om de har några schyssta puma skor där. Hittade mina älsklings puma skor i england förra gången, så får se om jag hittar några denna gången också :D Gah, ge mig den dagen nu ! :D <3

Det var väl allt tror jag, ska fortsätta med psykologin lite till nu, sen försöka spåna på någon bra fråga till svenska lektionen och sen sova. That's it peeps!

Peace out!

"Girl I gotta tell you, I'm feeling much better, I can't get enough of you."

Kommentarer
Postat av: Choklahoran

Den låten är utan tvivel en all time favorite, har lyssnat på den säkert 1000 ggr men lika bra än =D

2008-04-07 @ 07:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0