With a heart of steel.

Måste göra en liten snabb uppdatering som blir den sista för idag, ska nämligen in i duschen snart, sen plugga vidare tills det att rico hämtar upp mig med bettan för att dra vidare mot tranemo och plocka upp linn, sen är det gislaved och cascada som gäller, men det har nog ingen missat vid det här laget (A) <3
Jepp jepp, som sagt så var jag till skolan idag men självklart kom jag inte in till skåpet, men jag träffade nino där och det var en trevlig överraskning, har inte sett henne på ages känns det som !! Så det var nice :) Gick med henne till busstorget efter det. Justja, sen hämtade jag ju ut josses tickets också till elfsborgsmatchen och det var uppskattat så det kändes underbart, dagen goda gärning + att jag i samma veva svängde in på respekt, vilken har blivit favorit affären, och fick syn på en tröja som föll mig i smaken. Givetvis var det en nikita för 350:- . Jag är massa nöjd! :


bilden kommer från nikitaclothing.com

Men så såg den ut iaf, inte lika färgglad som den andra dock, men jag gillade den. Och ja, jag tjatar men jag funderar ändå seriöst på att köpa den där nikita jackan för guud vad den är snygg och framför allt udda. Det gillar vi. Fick på hemsidan även syn på lite andra av niktias produkter som föll mig i smaken, mycket också, så jag måste bara visa dem. Alla dem från samma adress som ovan:

   

Jåå, nog är jag lite kär alltid.

Jepp jepp, sen fick jag tag i "Vårflamman" idag också och den var helt bra, måste dock ta och läsa den lite nogrannare när jag får tid men jag skrattade gott åt det mesta. Tack för bra humor alla gånger!

OCh jo, nu är det 4 veckor kvar till exams är över plus/minus någon dag och visst känns det underbart. Det är då jag är fri ungefär, för just nu känner jag mig inte annat än låst. Låst till allt. Jag måste vistas på skolan och nej, det är inte tråkigt på något sätt att se folk, det älskar jag, men jag vill inte ha lektioner där jag konstant sitter och inte hör ett ljud av vad läraren säger för att allt vad som finns utanför fönstret tilltalar mig så mycket mer. Och att konstant behöva svara "Ja, vad tror du? Plugga såklart" varje gång någon frågar vad jag ska göra när skolan slutat för dagen. Samtidigt så kommer jag aldrig mer att gå tillbaka dit, inte som elev på skolan iaf och jag kommer förmodligen inte se en bråkdel utav alla de som går på skolan, det känns lite tråk, men jag tror att allting efter studenten kommer väga upp, ända tills den 6e (?) juli, då vi IB elever får våra betyg utlagda på nätet och det kommer inte bli roligt. Dagarna innan kommer bara vara en äcklig, nervös väntan på att få se om man lyckades som man ville, eller om det inte fixade sig hela vägen fram. Det finns alternativ isåfall, men det skulle vara tungt. Dock är jag den som ser det positiva i allt, oftast, så jag går till aulan och skriver mina 18 prov eller vad det nu är under mina 3 veckor och gör det bästa jag kan, sen kan jag inte göra mer. Då har jag gjort mitt, sen är det bara att vänta.

Och ibland blir jag väldigt trött på mig själv, som många andra också säkert blir, men jag säger åt mig själv en sak men gör ändå en helt annan och det är för att jag bryr mig för mycket. Omtanke är nog inte bra trots allt, eller ? Jag säger fel ord, för de rätta orden är också fel. Fel eller fel, vilket väljer man ? Jo att ta avstånd. Inte ens det klarar jag.

Och igår vart jag för känslosam för att känna igen mig själv, men det är inte ofta man får 5 triljoner fina ord kastade rakt på sig som man själv känner att andra förtjänar så himla mycket bättre. Jag har svårt för att ta in ETT ord, i tankarna om att det inte är ärligt menat, men igår antar jag att det kändes precis längst in för att det var äkta. Och jag är känslosam igen. Du är omtalad här, och inte utan anledning.

"Ibland känns det som att vi är ihop när vi skriver sms typ.."
Haha mjo, och fler skulle nog säga detsamma ^^,

Nå mig på mobilen hela kvällen och morgondagen. Det är vad som gäller.

Peace out!

"You'll fall as soon as I turn around to walk away."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0