You don't realize what you've got until it's gone.

Har inte mycket att säga. Studa som vanligt. Pratat lite med nisse och det var helt nice. Finaste vädret. Massa matte. Stress. Det är som vanligt.

Urix är nära. Allt är nära.

Ham & DMO - Every Single Day (Brisk & Vagabond Remix)
Den är dagens klipp.

Det finns inget att vänta på. Varför. Jag vet så mycket. Så mycket.
Jag borde få pris. Jag är snäll, för mycket för att använda det som irriterar mig.
Du vet, du vet, du vet inte, jag vet, du vet, du vet inte. Så är det och förblir.
Jag kan röra om totalt, men väljer lugna vatten.

Jag pratar med bengi. Hon är mitt hjärta. Idag fick vi vårat samtal.
Jag pratade med linn massa idag också. Massa hjärta <3

Tess - Breathless
Den talar om min dag.

Peace out!

"There's nothing left."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Alltid samma saker. Alltid samma prat. Alltid samma känslor. Alltid samma skit. Alltid samma underbara Emelie

2008-04-16 @ 19:52:01
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Anonym

nisse :)

2008-04-17 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0