You don't seem to get me, at all.

Bara för att ta en liten paus i all matematik, och vad gör jag då om inte skriver i bloggen ? Precis. Det sociala livet existerar inte så det blir inget av det just nu, förutom på lördag "natt" typ, och sen tors-sön nästa vecka för då kommer jag vara i malmö som de flesta vet. Jo, det blir lite jobbigt när det är helgen innan mina exams drar igång men jag räknar med att känna mig redo tills torsdag, sen får jag plugga lite nere i malmö också, försöka ett par timmar om dagen iaf. Det ska nog gå bra och jag känner mig lite bättre till mods nu, iaf med kemin, men bara lite.

Idag har varit en bra dag i skolan som de senaste, dock orkar jag bara inte hänga med på lektionerna. Jag är mest flumm och stänger ute alla ljud som inte når in i min egna värld. Det är inte bra, och jag ska försöka lyssna mer men, naej det vill sig helt enkelt inte. Gah, det är så galet nära nu så man inte förstår. Jag vill nog inte tänka på det så jag ska inte göra det heller. Snart dags att göra matte och psykologi igen, joy.

Och ja, jag försöker nu faktiskt, och det känns bra. Det går bra också. Det man inte gör sig beroende av, behöver man inte. Och nu menar jag väl inte redigt "behöver inte" men inte på det sättet. Typ. Det går bra hur som helst och tar man sig upp är det lätt att falla tillbaka som sagt, men jag ska inte vara tillräckligt nära för att falla tillbaka, jag ska stanna på toppen och ingen ska få ner mig, allra minst jag själv. Det var ett givande samtal idag som alltid.
Och det är som sagt synd, på redigt, om de som försöker ställa sig in hos andra enbart för att vara någon de inte är. Se till vad ni har ist nu innan ni förändras för mycket, så inser man snabbt att man redan har det bästa. Det finns kanske inte kvar när du väljer att återgå. Ja, det där var väl helt enkelt en liten parentes som man säger så paya ingen attention till det ungefär, om du inte känner dig träffad iofs för då är det för sent antar jag. Vi är helt enkelt för olika, och det är inget negativt, bara sanningen.

Whatevs eller ?

Och sen fick jag sötaste smset av mannen idag, bara helt spontant skrivet sådär och då blev jag grymt massa lycklig. <3

Jepp jepp, pallar inte skriva mer för tillfället, eller jag hinner inte heller när jag tänker efter för jag får typ ångest över att jag inte pluggar. Haha, jag är så mobbad.

Peace out!

"When the darkness comes to strong."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte mobbad darling du kommer alltid vara våran lilla strippduva, ojdå jag menade, uhm, pappas lilla flicka (A)

tihi much love snygging

2008-04-23 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0