You'll always be the love of my life.

Tänkte börja med att be helt mycket om ursäkt. Listan jag gjorde häromdagen saknade massa events och massa personer. Jag har inte alla hästarna i stallet som man brukar säga, och kommer säkert aldrig ha, men jag ber om ursäkt iaf och någon kommer säkert påpeka något mer i listan och då ber jag om ursäkt för det redan nu. Förlåt iaf.

Idag har det varit en låång dag i skolan, men en bra trots allt. Åkte dit för att ha psykologi som vanligt mellan kl 8-9:15. Jag var aktiv som vanligt; med att måla, men jag lyssnade faktiskt samtidigt och lärde mig något, tro det eller ej. Sen var det klassråd och jag bidrog inte med det minsta så jag tog initiativet till att gå till engelskan, det var trots allt bara 5 minuter tills vi skulle börja och Tessan kom preciis när vi gick mot klassrummet så det var nice :) Engelskan gick också smärtfritt som vanligt och efter den var det geografi. Vi fick även idag sitta på valfri plats och jobba vilket slutade på en bänk ute i solen för mig, linnibiatch och jenno. Vi gick igenom vår syllabus när det gäller settlement och pratade om diverse saker, bl.a mainstream band. Haha, jag trodde nästan det skulle sluta med lite catfight ;) Whatevs.
Sen lång rast, lite chill med Uddebo (hanna med annat namn) och sen kemi. Eftersom vi nu gått igenom allt i kemin så får vi sitta och jobba själva på lektionerna och jag gjorde gamla exam papers. Det gick sådär, jag var motiverad och hade hardcore musik i öronen. Love på det <3 samtidigt som jag pratade med linn och louise emellanåt, fast det var mest när de petade på mig för att säga något onödigt ;) mwhiih. Naej men det var rätt vettigt.

"Ska du åka buss?"
"Naej jag ska krypa hem, bara för att."
"Men jag tänkte om du var sådär hurtig och cyklade."


och sen sa hon något om att hon antog att jag hade ett liv men att jag uppenbarligen inte hade det. haha <3

Sen fick jag sms från Christer om matchen och jag har sämst samvete (ja jag tjatar om det), men det har jag. Och jag vet att skolan kommer i första hand, och jag har inte tänkt något annat heller, men jag vill ställa upp för laget. Iofs borde det ändå finnas tillräckligt med spelare och. . Ja jag vet inte, dåligt samvete har jag iaf, något fruktansvärt. Men det här är enda gången jag inte kan ställa upp; inte för att jag inte vill, utan för att jag inte kan.

Efter skolan åkte jag hem direkt och har suttit med kemin tills nu. Gjort paper1, paper2 och paper3. Jag räknade ut poängen för alla papprena tillsammans och hamnade på 65% vilket borde vara en 4a - 5a. Iofs kommer det ju inte vara samma prov eller frågor på exams vi skriver (möjligtvis någon liknande fråga), men jag märker att jag trots allt har lite kunskap och det får mig mer motiverad till att lära mig mer. Yesyes. Imorn är det dock matte som gäller på mitt 5h långa hål och efter skolan. Kommer hem kl 17:30 så det blir nog 4 - 5 timmar då iaf så det ska nog räcka för att gå igenom en liten del av matten iaf :) Sen skulle jag och Louise gå igenom lite kemi imorn på hålet, det blir nog nice.

Jag vill ha massa ny musik, eller nej, låt mig omformulera. Jag vill ha massa såna där låtar som går rakt in i en när man bara hör någon sekund av melodin. Ja, precis sån. Jag har iofs hittat ett par låtar på senaste men de hinns spelas sönder under alla dessa timmar jag pluggar. Därför måste jag ha många så det blir lite variation men det är svårt att hitta. 1/50 är såna, ungefär.

Vad har hänt annars ? Inte mycket. Pratade dock liite längre med min man idag än vad det blivit på det sista, knappt något om man tänker efter egentligen men det var trevligt. Och han var strandman idag <3 hähä. puss på det.

Jag har lust att spela massa gitarr. Jag vill ha stålsträngar nu istället för nylonsträngar. Jag vill massor, men jag hinner inte. Ugh. Men snart, snart hinner jag och då ska jag göra precis vad jag vill. Preciiiis vad jag vill och det kommer bli underbart. Dock hade det varit bra med några extra dagar att plugga. Men jag kom fram till idag att självklart, jag kämpar för att få det där jäkla diplomet, men samtidigt, världen går inte under om jag failar ett ämne. Man får vara lite positiv i det jobbiga samtidigt som man måste tro på sig själv. Men vem bryr sig. . Haha. Nvm.

Just nu känns det som jag skriver massa enbart för skrivandets skull och ja; det är nog så. Jag har nämligen för lite tid för socialt liv utanför skolan just nu så jag får försöka få ur mig allt här istället. Och även om det är förbannat tråkigt att läsa så skriver jag för att få ur mig, inte för att. . Ja, vad som helst.

Jag börjar freaka lite. Men bara lite.

Peace out!

"You'll always be the one that I want, driving me crazy."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är strandman alla gånger, bara att ibland ahr jag mer kläder på mig ;)

2008-04-22 @ 21:26:04
URL: http://mynameiselin.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

Mindre kläder är väl ett plus ? hahah «3

2008-04-22 @ 21:33:20
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Nina

Du får ju iaf bli kallad till matchen vilken andra inte får, har inte fått spela sen as länge iaf blir itne än kallad längre suger la så dåligt nu samt att man knapp hinner med fotbollen heller.
Fuck it!

Postat av: Rico

synd att du missar det fina vädret när du studar så mycket :(

2008-04-23 @ 06:36:48
Postat av: Mannen

Det beror väl på vad man har i tankarna?! Om man ser till vad du ständigt har i tankarna, så är mindre kläder antagligen ett plus ja ;)

2008-04-23 @ 15:18:26
URL: http://mynameiselin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0