You're the one losing something.

Åhnej, jag förlorar aldrig, jag finner mig bara helt ekelt i situationen som den är.
Och idag har jag varit duktig, det kommer en del av mitt inlägg som föjer handla om.
Jag har inte redigt haft tid, ork eller lust att skriva något vidare på det sista. Dels i brist på saker som faktiskt kan skrivas här, men även för att . . Ja, det blir fel oftast på något sätt så jag ska föröska att va mer klar i det otydliga jag väljer att spara här och skriva mindre oföreståeliga saker. Då hoppas vi att alla är nöjda.
Idag har jag haft lust att skriva av mig ganska mycket, för just nu händer mycket och jag hänger inte med, ingenstans, jag flyter bara med och jag vill inte vara en av de döda fiskarna. Jag är dem som ska mot strömmen, jag väntar bara på min tur och den är om 3 veckor och 2 dagar. Tro det eller ej men då blir IB-tönten, även känd som "tjejen med kepsen", fri, om inte för evigt så iaf för ett tag. Men just nu är det positivt tänkande som gäller och jag känner mig lite hoppfull tack vare många stöttande ord när man är som längst ner i oron. Något litet att tillägga bara såhär i "inledningen"; jag vet att jag det ibland kan vara "nu försöker hon låta duktig på svenska" när jag skriver, men är man så slut mentalt som vi IB elever är vid det här laget, så skiter jag i vilket och låter er tycka vad ni vill om mitt språk, för ibland är det totalt B också, så det väger väl upp och får det hela att låta ganska normalt. Onödigt att skriva alla dem raderna med tanke på att jag kom fram till att jag skriver normalt. Jaja.

Som sagt så ska jag försöka ta det i kronologisk ordning så gott jag kan, mitt minne är som nämnt tidigare för jävla dåligt så ni kommer säkert rätta mig när det gäller något.

Jo för att börja med så slutade jag att skriva ungefär förra helgen, typ, och det var ju då jag befann mig i himlen. Jag blir tårögd bara av att tänka på det för. .
Alla tror ju givetvis att det bara är "techno" eller "dunk musik" jag lyssnar på, men det är så mycket mer.
Don't hate, appreciate.
Lyssna på det först och döm sedan. Jag var hur som helst tårögd till den förmodligen bäst gjorda låten någonsin inom dunk-musiken och det säger en hel del. Om hon nu kommer tillbaka till sverige nästa år så vet jag inte om jag kan vänta så länge. Hon kanske kör lite spelningar i tyskland under hösten/vintern. Då är jag någonstans där iaf hoppas jag. Ge mig mer Nathalie Horler <3

Sen var det söndag och eftersom jag inte minns vad jag gjorde så pluggade jag säkert som alla andra dagar.

Måndagen kom den också, och vad jag kan minnas så pluggade jag. Alltså jag gör lite mer på dagarna men jag minns bara inte vad för det är för långt bak i tiden. Ja 2 dagar är det, men för mig är det mycket mer än bara två dagar för just nu har jag inte annat i tankarna är quadratic equations, equilibrim, enthalpy cycles, key concepts och basic assumptions i huvudet. Det svåra är att hålla isär allt. Stressar jag inte så går det bättre. Jag ska inte freaka för det blir inte bättre och död åt den som stressar upp mig ! Jag kommer isolera mig i min egna värld innan varje prov för att inte bli förvirrad. Det här kommer nog gå bra. Samtidigt som jag måste tänka positivt så vill man inte överskatta sig själv så jag är äkta svensk och är helt enkelt neutral.

Ja, sen kom tisdagen också och den gick ju smärtfritt. Slappa lektioner förresten också den här veckan, det har varit soft. På kvällen, igår då alltså, "hann" jag till och med med att träna en timma med laget. Det var underbart att få springa lite och träffa alla fantastiska <3 Sen var det direkt hem, slänga lite kläder på resväskan innan pluggandet.

Sen har vi dagen idag. Jo, just, natten till idag kom min man hit också och skulle sova över. Haha, vi bråkade i sängen om täcket i princip hela tiden på något sätt. "Men för helvete!", det var nog de tre vanligaste orden jag fick höra från henne, hähä <3 Och jag ville skiljas ett X-antal gånger och ja. . Vad säger man. Sen vaknade vi typ 7 eller nåt, och så var det en mamma som ringde och efter det (trots ynka 5 timmars sömn) så var jag massa pigg och kände mig hyperaktiv. Man skulle med sin buss kl 10 så vi fick massa bråttom att åka härifrån. Jag skulle till stadsbiblioteket, därav mitt duktiga idag, för att plugga så på vägen inhandlade jag godis, cola och energidryck. Det blev nästan min frukost kan man ju säga fast jag blev lite piggare iaf. Satte mig som sagt på bibblan och började med matten som gick ganska bra faktiskt, sen pratade jag med jenno och sa att jag hade planer på att kika förbi skolan och hälsa på lite vid 2-3 tiden. Precis efter ringde bengi och frågade om jag skulle med henne och freddie ner till skolan, berättade om att jag redan pratat med jenno om en senare tid och så la vi på. Dock ringde jag upp lika fort och sa att jag kunde hänga på och plugga sen. Åkte dit som sagt och chillade lite, träffade folk osv. Sen var det mat på thai silk med folket, efter det bibblan igen fram till halv 6, då fick jag för mig att träffa lite folk igen som dock inte var på skolan. Därför, när jag precis var vid allégatan kom bussen rullandes förbi så jag hoppade på den med en halvtimma till godo för att hinna hem och lasta ur saker ur min väska och slänga ner en jacka. Jag var nog inne i 45 sekunder innan jag låste ytterdörren för att ta bussen ner till stan igen. Ringde gunnel, som jag pratat massa med i tele idag <3, och fick reda på att de var på skolan så drog dit och träffade dem. Sen kom penisMattzzon, Tobias, bengi och tönt för att jag skulle kolla kortegen med dem så vi chillade. Efter kortegens slut, vilken var bra, köpte vi glass, återvände till skolan och träffade mer folk, hängde lite med Albin som drog upp oss på berget och då säger Albin till sin kompis: "Det här är ett gäng bäckängiter", då måste jag protestera och säga "Men jag är faktiskt teknist." då säger Albins kompis: "ja med dig känner jag igen, du skejtar väl?" . .
Jag såg ut som ett levande frågetecken för jag har aldrig sett människan innan men som sagt så verkar många veta vem "tjejen med kepsen" är så, det säger väl allt. Det var kul hur som helst och nu sitter jag här.

Måste skriva som sagt för nu åker jag iväg till malmö från torsdag morgon till söndag eftermiddag och då kan ni bara nå mig på mobilen. Ring helst om det är något, jag svarar alltid om det inte är något alledeles speciellt som hindrar mig, men det ska det nog inte vara :) Jepp jepp. Ska träffa lite folk från hela sverige, blir nog kul. När vi kommer hem så är det match direkt som gäller och dagen efter är dagen med stort D. Då börjar våra exams som sagt, både fruktade och efterlängtade, nu kommer det ju ta slut snart iaf. Gah, som sagt vet jag inte om jag är redigt redo men det löser sig. Därför ska jag nu sätta mig med matten i ca 3 timmar så jag bara har psykologi i huvudsak att plugga i malmö, även de första provet jag skriver på måndag mellan 16-18 eller vad det nu var. Inte minns jag men något sånt. Wooooah.
Dags att ta lite läsk och sätta igång, sen packa klart.

Självklart funderar man ju lite också, och idag som många andra dagar nu har det inte alls varit så mycket som innan och det känns väldigt bra för jag har inte tid för annat som tar upp min tid eller mitt huvud än det som är väsentligt nu, sån crap kan jag tänka på sen, då får ni prata om allt som fukkar upp med mig för då kan jag ta till mig det. Just nu är jag mest frustrerad men vill inte yttra mig om varför eller vad det gäller för ju mindre jag pratar om det och får höra på skiten, desto mindre tänker jag på det och alla mår genast bättre. Gud vad jag är smart ibland. Jo jag har mina moments, tro det eller ej. Fast visst är det svårt att se någons ansikte och veta. Att inte vara starkare när man trodde att man kunde stå emot allt. Det stämmer bara så bra det han säger precis då till henne. "Du låter in någon komma tillräckligt nära för att bli sårad." Naej, det må vara så. Och oavsett vad jag skriver om det, eller utvecklar mina tankar kring det så vet jag vad jag kommer få höra, och jag struntar totalt i det. Ingen hittills har lyckats förändra min syn på det hela och det dröjer nog innan någon gör det, om man inte tror på annat. Jag vet inte vart jag står, samtidigt som jag gör det. Och den meningen förstår jag inte heller, den gick in i ett öra och ut genom det andra som ett skämt. Varför ta in något som är så genomskilnigt som det bara kan bli ? Det är för att det blivit en vana, för att det är vad som funkat innan men någon gång tar det stopp. Här det är stopp. Vi får väl se, vi får väl se. Det är skillnad mellan att ha tid, och att vilja ha tid. Jag kommer ha tid för det jag vill ha tid för och gud vad jag kommer älska det.

Nej! Nu är det dags för matte även om jag försöker dra mig för att sätta igång, men jag behöver det.
Jag måste fundera på vilka böcker som ska packas ner också. .

Ha det mofo underbart nu i helgen peeps. Jag vet att jag ska försöka så gott det går iaf <3

Peace out!

"I'm on my knees, Lord please show me some love and answer this player's prayer."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Darling om du far trakigt i Malmoe vilket jag betvivlar så får du ringa så kommer jag ner med en gång, så kan vi "bunkra" lite med inför diverse firanden som kommer ske efter era exams =D

tihi, have fun @ Urix darling (L)

2008-04-30 @ 22:04:42
Postat av: Lil' Emo

awiiie, det vet du att jag gör isf darling ;) ja då blir det feest varje dag, haha! looove darling «333

2008-04-30 @ 22:47:03
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Ida

Ojj, det var nog de tlängsta inlägget ever!!

Haha, aa det blev en hel del pratandes i den telefonen där ett tag, kanske borde göra det oftare? Pluggpauser, så vi kan beklaga och tycka synd om oss riktigt rejält! ;)
Haha

Ha det underbart i Malmö nu, iof har du redan varit där nästan en dag, men iaf! Hälsa från mig om du träffar ngn jag borde komma ihåg! Ska vara med, eller iaf sitta på bänken på söndag, så vi syns då!

Puss på dig gumman!

2008-05-01 @ 22:31:50
URL: http://idagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0