A story of love and compassion.

Jag har hört att sådana finns.

Min dag har varit extremt icke händelserik känner jag.
Jobb, staden, åka hem, baka . . chilla ?
Pratar just nu med Malin och Mannen, helt bra och jag är lycklig.
Pratade med elingumman innan och du är så bra.
Tåmten, du får mig så sjukt pepp och glad på jobbet och utanför jobbtid, gah!
Alltså, alla <3
Träffade (Jo)Hanna en stund idag också, trevligt vare att se henne igen.
Och Liiiiiiinnibiatch hahahaha <3 Puss.
Och sen har jag väl glömt hälften men whatevs.

Var på skolan för att lämna psykologiboken men den gick inte in i skåpet så jag sprang på Carin och Lars :D
Lars blev glad när jag berättade om mina planer att ta en Matte D kurs, hahaha <3

Just nu är jag helt borta för ett någorlunda bra (?) inlägg så jag avbryter väl här snart.
Har just nu bara jobb fram till på fredag, alltså itne nästa vecka också som jag trott så,
jag blir ledig och kan förhoppningsvis hälsa på min man. Ja, du kommer alltid vara det på något sätt.
Och åka till v-ås skulle vara bra med tanke på samtalet jag fick idag. Gah. Det kändes tungt men. .
Ah utgång på fredag och de som vill får gärna hänga på.



Peace out!

"I thank the Lord, that you're not here to see me like this."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, du nämde inte mig någonstans :O Och jag var liksom med dig <3

2008-08-28 @ 21:06:52
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0