All I need is a little piece of you.

Jag vet att jag är totalt kass på att uppdatera och nämnde säkert det i förra inlägget också, haha, men whatevs. Det har redan gått typ 2,5 timmar sedan jag kom hem från jobbet och det känns som att jag inte fått något gjort på den tiden men jag hjälpte bror in med lite musik på hans mobil för han, martina och lilleman var här och hälsade på, sen så har jag fått invite av Ricobejb till bästa hardcore music sidan, gah du SÅÅÅ gjorde min dag <333 vecka, månad , you name it men massa ny musik nu, underbart <3 Sen så tänkte jag ta tag i att fixa upp på mitt rum, slänga lite saker och sådär så det är nog det min kväll får bestå av tillsammans med eventuellt bakande och chillande helt enkelt, måste hinna med gitarren lite också :)

Varit en helt okej dag på jobbet förövrigt. Har mest gått för mig själv dock med handgräsklipparen och lyssnat på musik + sverige matchen, och funderat. Man hinner verkligen fundera helt massa när man bara går runt på dagarna och ibland är det inte bra, inte bra alls. Sen på tal om ingenting så kom jag att tänka på att det skulle vara lite kul om man kunde "recorda" allt man tänker så att det automatiskt skrevs ner + tid, för då skulle det vara intressant och se hur mycket men tänker till skillnad mot andra, eller om det faktiskt är som det sägs att man konstant tänker på något, för om jag skulle börja recorda nu och sluta om en timme så skulle det betyda att jag har en timmes tankar (konstanta) nerskriva. Tufft.
Men i alla fall, så orkar jag inte att man ska ändra på varandra. Jag försöker inte ändra på någon och då uppskattar jag om ni inte försöker ändra på mig. Jag säger hur det ligger till, sen om ni misstolkar eller missförstår mina ord och mitt beteende så kom till mig istället så reder vi ut det, okej ? Tack mannen för igår och tack bengi för idag och alla dagar. Ni är guld <3

Sen förstår jag inte; varför jag av alla ? Gah, så skev verklighetsuppfattning så det finns inte. Det är ett väldigt brett begrepp och det passar därför inte in någonstans. Tänk på vad ni säger om jag ska tänka så jävla mycket på mina ord. Det är ni som misstolkar dem, inte jag.

Uppdaterar kanske lite till sen om jag har något vettigt att skriva. Jag tvivlar på det men då kanske jag ksriver något ovettigt ist.

Peace out!

"I will hold this love for you."

Kommentarer
Postat av: M

Tack själver hörrö..

2008-08-06 @ 21:57:02
Postat av: Johanna

Du är bäst <3

2008-08-07 @ 00:23:25
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Ricobejb

se till att du håller ration då så du slipper bli utslängd <3



hihi

2008-08-07 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0