I'm thinking about taking the easy way out.

Jo, otroligt nog så orkade jag med att skriva ett inlägg till. Och jag har tänkt ta tag i bloggen lite nu faktiskt, när jag hinner (får ta mig lite tid) får det är bra egen-terapi oavsett vad det gäller. Ingen behöver ofrivilligt lyssna på vad jag har att säga, men känner man för det så har man möjligheten att i alla fall välja.
Jag hörde nyss, eller spelade på gitarren rättare sagt, en gammal låt med westlife och texten bara efter ett flertal år fastnade, eller ett stycke var väldigt bra;

Night after night
I hear myself sayin´
Why can´t this feeling just fade away?
There´s no one like you
You speak to my heart
It´s such a shame we´re worlds apart 
I´m too shy to ask
I´m too proud to lose
But sooner or later I gotta choose
And once again I´m thinking aboutTaking the easy way out
.

Sen funderar jag seriöst på att slänga in lite fler låtar på mobilen, lite nytt, förmodligen hardcore. Har tyvär inte så mycket nytt men whatevs.

Imorn är det lön också och jag har en del saker jag faktiskt måste tag i att köpa (a) hähä. Vissa helt onödiga, kan tyckas, men i mina ögon är det nödvändigt. Jag måste verkligen få tag i kablar, ny connector och massa spel till min 8bits konsol och 16bits konsol. Nintendo <3 Och jag blev värsta "nostalgisk" idag när jag och KvibillenördeN^ pratade. Spelkväll och jag är sååå på! :D Awie <3
Så det måste fixas och det går nog få tag i nytt hår i borås för några hundralappar <3
Måste se till att köpa ny telefon sen, den som är mest aktuell ligger på ca 4000, och jag är lite kär i den ja.
Sen måste jag ha min lp spelare.
Junkyard skall besökas, likaså lager 157.
Och lite annat hit och dit.
Sen är det körkortet också . . Gah.
Men aah, bara att bita ihop och fixa det.

Helgen är fortf oklar, utgång fredag iaf, de som vill får väldigt gärna hänga på. Ser ut just nu att bli en ladies night <3
Och nu är det nog dags att få lite sömn så jag pallar jobbet imorn.

Det var något mer jag skulle fått sagt, men jag tappade orden som vanligt, eller glömde . . " ".
Lovisa, den var till dig, och jag vet att du inte läser min blogg förmodligen, men ändå.

Hixxy - Take me to heaven
Coronell - Keep on jumping
Razah - Rain
Hixxy - Do you want me honey


Peace out!

"Jag vet att jag tänker på dig, men jag vill inte, och jag borde inte."

Kommentarer
Postat av: KvibilleboN

KvibillenördeN? jag hoppas du syftar på spelandet. inte att jag e från Kvibille.. för de kan jag ju inte hjälpa ;)



förresten, köpa nytt "hår" i Borås. spännande ;)

2008-08-27 @ 01:39:27
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: Ida

Ryktas om utgång på lördag efter Ib cermonin

2008-08-27 @ 20:24:29
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0