I'm tryin' to get through to you.

Ibland blir man bara osäker. Vad mer är det som krävs ? Jag behöver ingen stämpel, men det kan vara skön att veta om man är på samma nivå eller inte. Just nu känns det inte så. Är det tid som krävs så är det inte möjligt med mycket mer, inte just nu. Jobb och säsong + en familj längre bort + vänner + nya vänner. Prioritering krävs men det är lika bra att se till att den isåfall blir rätt ifrån början och det här låter så grymt negativt men så är det inte, jag är bara confused. Jag är inte den enda som ser det på det här sättet vet jag nu. Jag tänker mycket men för en gångs skull känns det som att det är på något vettigt, iaf i mina ögon. Mer kan jag inte göra. Jag vet inte.

Träffade Sophia älskling idag och hon är äntligen hemma från Turkiet så nu måste vi träffas och umgås massa. Sjukt kul att träffa dig idag. Och så fick jag hälsa på Ewny lite också, helt trevlig det lilla vi sågs. Och aa baby, du får mig på så grymt bra humör :) Och Linnibiatch och Bengi träffade jag, underbart ! Linn, alltså vi måste också ses lite oftare, det blir liksom för lite av dig i mitt liv </3 Många fler kan skrivas till på den listan tyvär. . Gah. Ge mig fler timmar på dygnen.

Bengi; tack för allt prat ikväll. Du&jag, oslagbar kombination.
Britney Spears - Sometimes. Som skriven för oss.

Jag har egentligen inte tid för det här för jag måste sova. Msn sen med mobilen lite kanske för att se om söten kommer in något. Haha så lycklig efter att ha tagit bild tillsammans med Linda Bengtzing, bäst idag ;)

Sen fick jag reda på att jag fick 3 "pumor" för min insats på matchen igår.
"Ditt närkampsspel är i en division för sig."
Tack Christer, det värmde och får mig grymt mycket mer motiverad. <3
Jag är pepp på torsdag och alla andra dagar! Kinnar/Slutarp ska få ont . .

Aja. That's it tror jag. Sova nu och allt.

Peace out!

"It's like moving a mountain - Alltså, din så mycket. Så bra!"

Kommentarer
Postat av: Linn

det är för lite av dig i mitt liv! du får pallra dig ner till tranemo snart för övernattning och girly talkii !!

2008-08-11 @ 23:30:06
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Lil'Emo

ja, bi rajt thär. Vi checkar ett datum och spikar tycker jag :) <333

2008-08-12 @ 16:56:15
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0