It's like moving mountains.

Ungefär så svårt är det att få mig att förstå. Hur många gånger ni än berör ämnet och försöker så känns det ungefär lika omöjligt men någon kanske mot alla odds lyckas, någon dag.

Jag har varit grymt dålig på att skriva blogg det senaste. Helst skulle jag vilja skriva varje dag för det är bra att skriva av sig, men som sagt så jobbar jag varje dag och har man ca 4 - 5 timmar ledigt på eftermiddagarna så vill man spendera den tiden med folk som betyder och inte framför en datorskärm, plus att kliver man upp ur sängen 05:30 på morgonen är man inte helt pepp på att sätta sig och skriva massor när man inte ens orkar tänka. Men nu tänkte jag försöka få ner lite iaf även om det kanske blir lite sammanfattning hit och dit.

Med tanke på mitt minne så har jag glömt det mesta jag gjort innan torsdagen men vi säger som så att i veckan har jag umgåtts med mina tattare och det har varit guld, badat lite hit och dit, tränat mycket haha och insett att jag är lat när både jobb och träning är inblandat så därför har jag bestämt mig att eftersom höstsäsongen drar igång nu så gäller inte massa onyttigheter och 2 egen-träningspass där jag springer utöver våra träningar med laget. Nu ska emelie komma i form och få kroppen. Det gud inte gav mig får jag faktiskt ta tag i att förändra själv eftersom ingen annan gör det åt mig.

"Jag saknar dig"


3, i de flestas ögon ganska små ord, gjorde min dag. Det kanske inte ser så speciellt ut och jag har svårt för att ta in saker men det gick rakt in på något sätt. Bara sådär kändes det som om jag fick det, bara för att. Nej jag vet inte, det kändes iaf och gjorde min dag som sagt.

Nyss fick jag reda på något sepe av bengi så var tvungen att skriva det här. hahaha. Men ja. Elelr vi säger alltid konstiga saker. Underbart!

Har lyssnat på "Usher - Moving mountains" massa och den är så guld. Blir nog att plugga in lurarna när jag lägger mig om jag orkar. Imorn ska jag iaf få sova ut, ska itne vara på gif fören 9:30 (vilket känns sent med tanke på att jag i vanliga fall går upp 05:30 som sagt) så imorn får jag sova till typ 08:30, underbart! Därför blir det sängen snart så jag får sova massa timmar :)

Och nu inser jag att jag och tåmten är värsta lika. Jag sitter typ och pratar med mig själv känns det som, haha <3 Sjukt. Nintendo, mobil och dansband vid enstaka tillfällen ;)

Nej jag har nada vettigt att säga även om jag vill få ur mig allt, men orka läsa ? Nei. Göteborgarna, KOM HIT NU TACK!
Jag hoppas på måndag, skulle vara grymt kul men då måste lillan vara med den här gången ;)

Ibland tänker jag. Eller nej, det blev fel. Jämt tänker jag och efter alltför lång tid så går saker och ting upp för mig. Jag borde resonera med som sophiababy har jag kommit på, hon är inte såndära ung&dum hon är faktiskt ung&klok. Jag ska be henne lära mig att tänka som henne och prata med henne. Sen har jag insett att jag vinner lika mycket som jag förlorar. Det löser sig. Oftast som alltid för mig, men kanske inte nästa gång, då får jag ta det då. Yeye.


Peace out!

"It's to good to be true."

Kommentarer
Postat av: B!

mwaha.. tjena! :P Mobilen <3 Big T = Sant! ;)

2008-08-02 @ 01:09:14
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0