Lately I've been sleeping with a ghost.

Jag orkar inte höra dig, inte se dig. Jag saknar dig, och det gör ont, mest på alla sätt.

Hur som helst så har helgen varit helt grymt bäst. Mest lycka, glädje, mys, skratt, allt!
Lätt göra om det. Jag är mest på det. Elin, Lovisa, Bengi och Hannah. Alltså ni ! <3

Orkar egentligen inte skriva så mycket heller, inte som folk förstår eller inte behöver fråga över.
Jag vaknade iaf 14:10 idag efter att ha pratat med Hannah på msn till typ 02 på natten så det var bara att äta innan samlingen och i princip inte så mycket mer. Sen vann vi matchen mot alingsås med 6-2, jag inledde målskyttet och var halv nöjd med min insats idag men fick beröm för mitt närkampsspel och det får mig alltid lite mer pepp till kommande match.

I really want to give her everything she deserves
But, the bad took away the good
She thinks that I'm full of it, arguments, always pissed, man I'm tired
Every kiss, that I missed, girl you know I'm trying
You never believe me when I say, and I never believe it when you say
I love you, and I shouldn't complain about it
I should take it like a man and walk up out it
Cause we will never be the same ooh
I've been standing in gas, and you have been the flames

I know sorries, just wouldn't do it
Her heart is obliterated, I'm trying to get through
Gotta move this mountain, yeah
It's like moving mountains..

Ja texten har inte så mycket med något att göra, fast det har den väl, men den är bra hur som helst och jag känner att eftersom jag själv inte skrivit den så var den nog skrivit till eller för mig. Jag är texten i princip. Sjukt.

Sen förstår jag bara inte. Det gör inte saken lättare någonstans och jag orkar inte bli tillrättavisad längre! Gah, klarar ni inte av mig som den person jag är när jag klargjort saker så bry er inte då. Jag har kontakt med folk, det behöver inte gå genom er. Alltså jag orkar inte. Jag ska vara kall mot alla för att inte behöva höra "tänk på vad du gör", "tänk på vad du säger". . Personen i fråga vet vart jag står annars är det hans/hennes skyldighet att fråga mig för att få ett ärligt svar. That's it. Jag vet precis vart jag står. Tänk på er själva lite mer ist för mig för nu börjar det blir drygast att höra.



Ändra på mig om ni vill, men kom då inte och klaga efteråt.
Och jag tror det är dags för sängen, palla vara uppe mer.
Förlängt jobb i 4 veckor på bostäder med gunnel, positivt som satan.
Hon gör dagarna bra.

Jag vill ha dig här Nisse. Det vet du.
Mest. Jag begär bara 2 minuter som sagt, om ens det.
En blick, och en hand räcker.
Ge mig. Ge mig . .

Peace out!

"Take me to heaven, take me further away."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Förlåt <3

2008-08-10 @ 23:48:20
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Johanna

Förlåt <3

2008-08-10 @ 23:49:05
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: Anonym

"En blick, och en hand räcker.

Ge mig. Ge mig . ."

2008-08-11 @ 11:54:08
Postat av: Lil'Emo

ge mig <3

2008-08-11 @ 18:48:03
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Ida

"Hon gör dagarna bra." Haha lilla Halta-Lotta ;)

2008-08-18 @ 17:54:47
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0