That was quite a show, you really had me.

Alltså, jag har ändå . . äh.
Det har varit ett par händelserika dagar minst sagt.
Igår var hur som helst en väldigt bra utekväll på swing igen, och dans med massa folk, underbart.
Lite repris av förra fredagen, den här gången var dock louise, lovisa och hannah med fast hannah är för liten för krogen än så länge :/ Men aah, bra var det iaf, det slutade med att johanna & hannah ligger i min säng, och louise och lovisa på luftmadrassen när jag och linn kommer in i mitt sovrum så det blir helt enkelt som så att hon tar en luftmadrass med sig till vardagsrummet och jag tar soffan, sen vaknar jag upp till min underbara telefon <3 Jag vet inte och just nu har jag inte tid att reflektera över det och borde inte heller. That's life, and it goes on :)
Jag vill träffa min man jävligt mycket nu, vara helt glad för en liten stund om så är, men det räcker <3
Jag vill träffa gbg folket och ha chill med gitarrspelade och underbara människor omkring mig<3
Jag vill åka till västerås för att komma bort från allt omkring mig lite<3
Jag vill sluta vara så jävla vek som jag kan vara from time to time. Vem vinner på det ?
Jag vill börja om med mig själv.
Och jag ska det nu.

Ib ceremoni idag också. Sjukt kul att träffa folket igen. History repeats och jag menar; herregud kvinna!
Sen fick jag betygen och mina "del betyg" och blev förvånad och nöjd. Något jag är bra på iaf, litegrann åtminstone <3

Jag har glömt massa annat också som vanligt, jag vet inte om jag har något minne över huvudtaget, jag minns det obetydliga och vill helt slänga bort lapparna på hyllan, men varför ta bort något som är så fint? Något som passar perfekt ? Nej, varför borde man det. Är det för att lindra det dååliga samvete jag haft ? Jag brydde mig inte, för en gångs skull, och det var som ett tecken. Det betydde ingenting, men jag önskar nästan att det gjort det, då hade det varit bra, men man kan inte lämna bort sig själv så fort. Jag lämnar mig åt mig själv, där jag är trygg. Och jag svävar iväg med tomma ord som för mig är fyllda av skriftlig terapi känsla. Bry er inte om det ni inte förstår.

Kanske dags att lägga sig i soffan, kolla på en film och se något annat snurra runt på näthinnan. Och linn, speciellt till dig idag; du är min klippa som jag vet står stabilt när jag faller. Någon som fånger mig när jag behöver det. Tack räcker inte <3



Peace out!

"Go on and take a bow."

Kommentarer
Postat av: Linn

du är något speciellt Emelie. IB var skit på många sätt, men du var ett ljus som höll mig varm när allt var som svårast :) haha förlåt för the sappy words but they're true

2008-08-31 @ 21:24:06
Postat av: Lil'Emo

men älskling. fikat och allt <3 och "vi bryr oss inte" med dig. haha så emo och så bäst <3

2008-08-31 @ 21:28:54
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0