Take me now baby, here, as I am.

Jag är pepp på utgången imorn och cascada ljuder just nu ut ur mina högtalare.
Kan det bli bättre ? Ja det kan det faktiskt, men för tillfället så anser jag mig vara helt nöjd, med tanke på att det kunde varit så mycket sämre. Som sagt så blev det kortare jobb än tänkt pga. lite missförstånd så imorn är min sista dag som fastighetsskötare på tullen. Ska bli skönt med lite lite ledigt eftersom jag inte har ett jobb att hoppa på direkt nu, dock börjar sökandet efter jobb eventuellt redan på måndag eller tisdag, jag har mina planer, det gäller bara att slå på charmen till max också. Sen på jobbet faller den väl naturligt så därav min vilja att ha ett socialt jobb, hahaha, nej så självgod är jag inte, men folk är underbart så det vill jag ju träffa dagligen och vara trevlig emot :)

Imorn blir det lite stress efter jobbet dock, lista följer på saker som skall hinnas med innan 19-slaget:
- Sluta jobba
- Åka till bror och hämta alkohol.
- Dra till stan med gunnel för att försöka hitta en svart väst till ceremonin på lördag.
- Möta linn på stationen kl 16
- Dra till Netto
- Inhandla något mer säkert
- Ta ut cash
- Duscha
- Fixa håret (förmodligen det som tar längst tid, haha)
- Kirra outfiten för aftonen

och ja, fler saker som jag som vanligt glömt av finns säkert.

Har nog inte så mycket vettigt att säga idag heller, även det som vanligt, så jag avrundar väl snart.
Pepp är jag som sagt och imorn vill jag ha massa dans och massa folk @ swing.
Och givet, shots med Robin som sagt, haha <3

Naej, dags för sängen snart.



Peace out!

"I'm chasing a dream from heaven above; I'm chasing you."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0