What hurts the most.

Den har gått på några gånger nu under förmiddagen och jo, nog är den fortfarande din låt alltid, och från ingenstans dök snyggtröjan upp i huvudet. Den var och är snygg. Haha.

Sen såg jag bilden på vattentornet, kände smset jag fick från dig under tiden i london svepa förbi näthinnan, och inser just nu att; mjo det hade varit något, verkligen. Sen vet jag en hel del utöver det som sätter stopp, säger stopp, men månader går fort och till slut minns man bara det som var bra. Är det värt att gå igenom allt som inte var bra för att få några sekunder av glädje igen ?
Jag behöver trots allt lite tid med dig känner jag, du får mig faktiskt ganska lycklig, även om jag sagt dumma saker och fått det att verka som precis tvärtom. Alla är vi dumma någon gång.

23e april.

Och nej, ta inte det jag skrivit på fel sätt. Tankar är inte alltid känslor.

Nej, idag är det match mot Tranemo. Jag börjar peppa lite, förhoppningsvis går det vägen och nu är det mat.
Blir nog film här ikväll inpå natten med tanke på att jag inte har jobb imorn, och så ser det ut att bli ullared.
Nice.

Uppdatering kommer i afton.

Peace out !

"What I do, is what you wish you could do."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0