Why did I ever let you go ?

Alltså, ibland tänker man efter för mycket. What's done is done, typ get on with my life. Ja.
Och nu har jag blivit mer pepp faktiskt. Imorn är det fekke och det kommer bli bra! Awie.
Jag ska se till att det blir bra och byyotchi super vi under bordet, ahhaha nejdå, men kul ska vi alla ha.
Jag ska ha en annorlunda utstyrsel för det ser man inte mig ofta i och ja. Men det blir nog bra, ska spana in ett linte imorn också som eventuellt blir det som sitter på överkroppen, dock är det vitt och eftersom jag jämt spiller på mig själv (haha) så är det itne helt lyckat och ett klädbyte kommer nog få göras så jag får se om det kankse blir ett annat i alla fall, men wtf, är det fest så ska det ju märkas. Vi har blivit lite mer folk nu iaf och det känns nice, hoppas det är massa folk på stan bara som är lite pepp as well.

Vad har hänt sedan jag skrev senast ? Inte mycket mer än fotboll och jobb som mitt liv ser ut nu. Och gunnel, haha, henne är jag med varje dag och det är redigt kul faktiskt för vi har kul ihop när vi jobbar, sett ur mitt perspektiv iaf och gud vad jag försöker låta bra när jag skriver men visst saknar man väl den perfekta svenskan man försökte uppnå under sina 3 IB-år? Och nu ljuger jag igen och bullshittar massa som jag är bäst på <3

Köpte förövrigt en kalender idag för att styra upp mitt liv lite och allra främst för att mitt minne aldrig har och förmodligen aldrig kommer existera så den blir min hjälp på vägen. Jepp jepp. Och så pratade jag med sophiababy i tele idag, alltså din röst <3 Du gör mig helt pepp och noog att vi får ses på lördag om det funkar och om så bara för en liten stund, sitta någonstans och bara vara, ta en promenad i regnet om så är, men en stund med dig för att du får mig helt varm, för att du får mig att le :) <3 Du är massa bra, glöm inte det.

Vad händer annars ? Jo jag har föräldrafritt i helgen för den som tycker det är kul att veta och det är lite skönt faktiskt, eller det blir lördag förmiddag till söndag eftermiddag typ, det är skönt att få vara lite själv ibland. Söndag är det match mot Rävlanda igen och den matchen vi spelade mot de i våras vill jag inget annat än att glömma för så dåligt har jag aldrig mått efter en utekväll och definitivt inte på en match. Men det var efter våra avslutade exams så det var det nog värt, hahahah. Aja nu tror min tränare att jag är alkholist med tanke på att han frågade om jag "varit ute och supit" eftersom jag hade grymma andningsproblem förra matchen och underpresterade något grymt. Men vad gör man inte, är det någon som ska kallas drinken så är det väl jag. (a)

Jag pallar nog inte mer blogg nu, blir kanske lite gitarr, fylla i min kalender lite och ringa min bror som fyller 25 år idag. Grattis Johan <3

Peace out!

"Tomorrow might be the time for our last goodbye."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0