You've let me down.

Jag vet att jag inte kan förändra ett förflutet,
men jag önskar bara att det inte var för mycket
begärt att slippa bli påmind om det, jämt!


Det är samma sak där. Jag säger, du säger, vi säger. Det handlar om olika saker men trycker lika hårt.
Jag vill inte ens veta, och jag vill allra minst bry mig men det gör jag.

I've gotta maintain, 'cause stress on the brain
can lead to a motherfucking suicide thing.




Min nya drog, nämligen "Nosferatu feat Endymion - Drunk with a gun". Den får liksom dagen att gå runt den tiden man springer runt själv på jobbet på dagarna. Och precis då gick jag och funderade på alla dessa gånger jag fått höra "Hur kan du tycka om den musiken?" Saken är den att man undrar varför folk "lär" sig att dricka kaffe när det inte är gott, det är lite samma med hardcore musik; man gillar det inte till en början, men något gör att man lyssnar på det ändå och innan man vet ordet av det är man beroende. Det är allt; väntan efter det extremt långa introt på slaget som får igång hela låten, basen, allt dunk som får pulsen att vilja slå i samma takt. Jag är kär, materiellt, men kär för en gångs skull.

Sen har helgen varit väldigt bra på alla sätt. Utgången var fantastiskt kul, tack Malin, Linn och Bengi för det och grabbarna at the dancefloor. Träffade Thomas <3 och hans kompisar. Intressant, haha. Men jag insåg. Och oj vad folk missuppfattar, fantastiskt. Och min värsta fiende ska jag byta ut så småningom, den börjar bli sliten och bordei nte få följa med på krogen mer som sagt. Vi var hella ca 04:45 tror jag och det kunde inte varit bättre. Lördagen blev sletendag med knalle och träffa sophbaby en stund, sry för sletenheten och min ickeork att ta mig ner till stan men jag orkade inte ens gå till andra rummet för att svara i telefonen senare på kvällen enbart för att ha någonting att jämföra med. Grymt sleten iaf, tårar i ett par timmar utan någon som helst bra anledning och film + gitarr <3 Söndag var det match och promenad därefter och efter vinsten med 9-2 kändes allt bara väldigt bra :)

Igår umgicks jag med Mattzzon hela kvällen och vi gick först 3,5h promenad innan vi träffade sussi en stund, gick med henne till borås arena, då skulle hon kilai n där för att vänta på hanna som skulle med oss hem men jag och mattzzon ville gå i förväg så vi tog sussis lägenhetsnyckel och kände oss som hemma i väntan på henne och hanna. Myskväll blev det iaf och helt bra :)

Nu är det träning snart och jag uppdaterar säkert efter den också. Har lite mer att skriva som är totalt onödigt men känner för det och ska bli bättre på att updatera.

Peace out!

"Du är en värdelös nolla och kommer aldrig uppnå någonting!"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, för jag har inget att läsa ^^

2008-08-26 @ 20:47:37
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0