Dagar man önskade kunde försvinna.

De har inte funnits på ett tag och tur är väl det.
Jag är mest trött och kommar absolut inte kunna få ihop något vettigt idag ändå.
Jag punktar lite:

» Bra besked om jobb enligt mig själv
» CASCADA skivan som blir minminmin<3
» Zeke i morgonsoffan <3 haha
» Morgonsoffan finns på dvd!
» The Nanny dvd:erna ska kirras sen
» Myskväll med pizza, film och sånt med Torkel.

Massa bra <3
Jag är snurrig och vimsig. Balansen är inte på topp. Gosh vad jag är trött.
Imorn måste jag fixa lite och sen träna innan det bär av till Sophbaby. Det kommer bli totalt nice tror jag <3 Denisen kommer ju vara där och allt också, hon är ju så myspys ^^ mihi.
Äsch jag får inte ihop något vettigt, it's all in my head.

Peace out !

"It makes me go mmm."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0