Det finns alltid lite ånger längst inne i hjärtat.

Men det är ju för att man minns allt bra :) Det är det man ska ta vara på.
Jag frös mest inatt, jag hade fått för mig att dra ut täcket ur påslakanet och enbart ha det som täcke, för det hade vi på teneriffa och det var skönt, dock är ju klimatet här ett annat så jag vaknade och trodde nina satt brevid sängen och sa; "Men emelie, ta täcket i garderoben och lägg över dig då för du vet ju vart det ligger." men jag hade svarat "Nej nina, jag orkar inte" så fortsatte jag med at sova vidare och vakna säkert minst 4 gånger för jag frös. Haha jag är ju dum i huvudet.

"Emelie kan få vem hon vill, så väljer hon att vara med henne."
Ja, meningen såg lite anorlunda ut men ändå. Ska jag ta det som en komplimang ? Eller kan jag bara snacka rätt ? . . Prata inte om någon på det sättet som om alla andra är bättre, sånt blir jag bara lack på. Om du tycker mina val är dåliga så varsågod, du var ett av de, remember ? Blä, jag blir så trött på att folk hela tiden har negativa åsikter som de inte kan hålla för sig själva, du hade åtminstone kunnat säga det till mig istället.

BF är jag.

Peace out !

"I'm up for one more drink."

Kommentarer
Postat av: MF

MF hälsar <3

2008-12-07 @ 23:07:40
Postat av: Nina

Hahah lat mask!

Postat av: Lil' Emo

haha jag vet, det roliga var att jag såååå verkligen trodde du var brevid min säng. haha <3

2008-12-08 @ 21:42:15
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0