Don't push it.

Löjligt. Jag fattar.

Skrattar bäst som skrattar sist.

Det kommer gå bra, för jag är inte trångsynt. Men det krävs att man är två om den saken. Datumet berättar. Vi får väl se.
Jag är inte som du, som alla andra.

Jag har varit på min kallaste promenad någonsin. Jag skulle skyndat mig hem men så blev det inte, det blev knalle och sen kila på prommis med Torkel för att träffa sophbaby, satt där och pratade med henne och lillasyster ett tag innan jag och Torkel följde sophbaby till hennes pappa. Sen gick det som det gick, ett initiativtagande och jag höll på att bokstavligt frysa ihjäl. Jag tror det slog utanpå din kropp för gosh då. Som sagt, tiden utvisar och jag vågar inte säga mer. Men du är en av de som får bort mitt dåliga.

Bara för att jag säger en sak, så betyder det inte att jag inte står fast i det för att situationen ändras. Man kan ha, men på olika vis. Men jo, visst är det skrattretande.

Sen måste jag ringa frisören och även bok tatueringstid för nu är tiden inne. Jag känner att den ska på plats. Sen har jag kommit på en annan sak jag vill göra :) En liten sak under mitt "wiklund" på handleden, så får se om det blir så :)

Jag orkar inte att helgen kommer gå så fort. Imorn är det jobb, sedan är det julbord med jobbet (om jag inte hinner bli sjuk under natten, mwah för kyla), sen är det upp tidigt på lördag för att spela cup någonstans, jag kommer vara så kass och så seg. Efter det är det utgång så jag ska prata med mina 3 ib biatches om den saken och maääääeeling bland annat. Puss på stavning, hahahah <3 Och se om det håller med planerna som det ska. Söndag är det en helt vanlig söndag, + att fira bengibejben lite. pussvavav <3

Time to sleepi tror jag. Vill upp imorn och spela gitarr för hann inte idag. Gosh att jag kommer somna gott. Mjo.
Och puss på att du mest sluddrade och inte kunde prata (a)
Soph är btw sepesnyggast i håret med, I love it <3



Peace out !

"It will all get better in time."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0