Gotta get you out of my mind.

Nej, jag struntar i det där med rubrikerna. Låttexter säger så mycket bra.
Jag är så trött idag, huvudet har gått på högvarv och likaså kroppen.
Men där ljög jag förvisso lite, för kroppen har varit alldelees för trött, men med tanke på omständigheterna så ja, högvarv.
Jobbet var lugnt idag, lite folk och det kändes, alla var sega och därav lite tystlåtna. Dock blev det fart på eftermiddagen när alla ordrar kom och idol 2008 filmerna skulle skickas hit och dit, men we made it och dagen var finally slut.
Det blev staden för att kolla julklappar och nu vet jag vad jag ska köpa imorn, så jag ska ner och fixa det samtidigt som jag måste boka tatueringstid NU. Skulle gjort det idag men då var det inte öppet </3
Så det ska fixas imorn, sen är det nog chillet som gäller.

Och ibland blir jag less på både mig själv och alla andra. Situationer gör mig så trött att jag till och med tar avstånd från mina närmaste men jag måste få vara själv någon gång. Jag minns inte när jag var redigt, redigt själv senast och det är knas. Sen har jag phånecalls to make imorn som måste bli av och jag ska styra upp min omgivning lite. Det är ju precis det jag läste, som jag vill kunna säga. Inte att det var utan att det faktiskt är, men när händer det ? När föregående känns lite som en lögn är det svårt att hitta något kommande. Nej, det blir nog en joggingrunda imorn efter staden, springa så det bränner i bröstkorgen, till låtar som "One more drink", "Candy from strangers", Cascada, you name it. Ta en sväng förbi mitt andra hem, vattentornet <3 Springa förbi lite annat och bara mysa till en film sen med pappsen kanske med lite av hans hembakade bröd och varm choklad ? Jag hoppas på det, för nu blev jag pepp på det. Men jag skulle inte tagit de sista flaskorna, de gjorde nog att jag blev okontrollerbar inuti mig själv, och så går det ibland. Ingen är felfri, inklusive mig själv. Jag såg något som inte såg ut som en olycka och jag har svårt för det, och det stack till i hjärtat. Har du verkligen gjort det själv ? Jag vet inte vad som skrämmer mig mest. Men ja, trygghet finns, och den är inte farlig. Bara allt annat. Sen finns det ju så mycket som jag inte kan låta bli, då sårar man. Man vill alltid ha mer än vad jag känner själv att jag kan ge.

Och jag måste så himla mycket sova. Idag sprang jag till jobbet för första gången. Nog för att vädret var underbart men ändå. Jag hoppas på att det är bra joggingväder imorn, I need it so badly.

Sen är jag en idiot from time to time, men det har jag redan sagt till om innan.

Peace out !

"Mama, you may be three years older but you're hot."

Kommentarer
Postat av: Bengi

DU är ingen idiot.. Min andra hälft, min tvillingsjäl. För är du en idiot är jag en idiot och det tycker jag inte att vi är... Vi tänker för mycket i bland, tänker för lite ibland, undrar, funderar och ältar för mycket.. Missat att köra vårt race och går mer efter andras känslor än våra egna. Dags för en förändring. Nu är det du och jag, varsin racerbil. Brum brum... Klara Färdiga Gå...

Vart banan tar slut är upp till bevis <3

2008-12-22 @ 23:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0