I allt koas kommer jag ändå skymta dina ögon i mitt synfält.

Jo men visst låter jag djup ?
Där orden ligger kommer du aldrig lyckas ta dig in. Easy.

Jag satt nyss med min underbara gitarr i armarna och gissao m det känns lika bra att den där varje gång. Jag borde ge den ett namn för det känns opersonligt att kalla något som är en så stor del av sig själv för "den". Fast jag vet ju precis; cascada <3

Det har varit en grymt bra dag idag. Jag somnade gott igår trots klumpen, och vaknade bäst. Dock sov jag förlänge men jag behövde de extra 40 minutrarna som jag tar varje morgon när klockan har ringt, eller snarare mobilen har satt igång att spela musik för mig. Dock funderar jag på att bryta trenden imorn och se om det funkar, troligtvis inte, men det är värt ett försök; att faktiskt stiga upp halv 7 så jag hinner äta frukost, hinner göra allt utan att stressa och att gå i min takt till jobbet vilket inte innebär att halvspringa. Men den som lever får se, jag är antagligen för lat/trött. Jo, men sen var det jobbet som gick utomordentligt och sådära, sedan till staden för att föra över pengar till eget + annat konto och denna unga tjej som hjälpte mig var så trevlig. Vi pratade i säkert 15 minuter om jobb och diverse + att hon hjälpte mig med mina ärenden där; nämligen överföring, internetbank och telefonbank. Creds till henne för att hon gjorde min eftermiddag. Nu är jag bara så pepp på helgen och ingen ska få förstöra för jag tar tag i allt efteråt, nu är det dags att vara mest happi och strunta i konsekvenserna. Men jag tänker inte ta på mig konsekvenserna av ditt handlande, jag tar de som kommer som ett resultat av mitt. Ja, för att jag inte kan säga det tydligare, det blir fel då. Men jag är trött på förväntningarna som ligger hos mig, håll de inombords så jag inte märker av dem.

Just nu är det ändå en litet oreda i huvudet som inte vill redas ut, precis som den trassligaste knuten på ett rep. Men visst löser det om jag får sitta med det ett tag, jag har bara inte tid i all fart och fläkt. Man vet inte vad man har förens det är borta; så må det vara. Det vet jag. Och som jag sa; jag är inte den som springer efter, men jag trampar heller inte på samma ställe. Alla får sin chans, sen hur man väljer att ta vara på den är en annan sak. Jag tog nog till vara på min vill jag påstå och måste fortsätta ta vara på alla andra innan jag ser de försvinna framför mig.

Sova nu tror jag, och hoppas på att somna innan midnattsslaget på mitt armbandsur.



Peace out !

"Names like yours will never make the list, but feel free to get in line."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0