I can feel you on my lips.

Jå, då var det måndag igen, men det är knappt att jag håller reda på dagarna. Hade jag fått gissa så hade jag sagt lördag, men icke. Dags för netonnet nu, och sprecis precis nu börjades cascada spelas i winamp, är det lycka eller är det enorm lycka ? Ni vet vad jag svarar. Jo men som sagt, netonnet på g nu, sedan var det nog att ringa Tönt som gällde, se vad tattarbarnen hittar på. Imorn (för då är det väl tisdag ?) blir det kanske gbg igen med Gunnsan, Sony och Moset. Det vore helt nice. Inhandlas telen nu här på förmiddagen så blir det väl kanske inte allför mycket shopping imorn men . . man vet aldrig (a) Haha.
Och jag hoppas på att du kommer ner snart, såru vet.



Peace out !

"Try to understand, how I feel under your command."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0