Ibland blir jag totalt förblindad av vad som kallas skönhet.

Jag har inte så mycket att säga. Bra dag har det varit.
Min eventuellt sista jobbvecka på play började idag, det känns dock mindre kul, men om de inte behöver folk efter jul så kan jag ju givetvis inte göra så mycket åt saken, dock hoppas jag att de kanske hör av sig till våren om så skulle vara men då har jag ju förhoppningsvis redan hittat ett jobb för pengar behöver jag ju.

Yes men veckan ser ut att bli bra iaf, iaf helgen. För jag tror nog att någon fyller år och blir precis lagom gammal för krogen <3



Jepp jepp jepp. Mihi <3 Sepet blir nämligen 18. Så hon ska supas under bordet också var det väl tänkt, iaf lite (a)
Och så har vi kirrat. Så bra kommer det vara, sexy mama <3

Annars ser veckan ut mestadels som planeringen som dök upp igår på bloggen, dock missar jag nog träningen imorn för brors flickvän fyller år. Det gör lite ont i hjärtat men träffa de och lilleman såklart är hjärta :) <3
Neje, jag är nog mest trött nu. Och jag måste ha lite mer egentid tror jag. Sitta och bara vara för mig själv, jag ränner för mycket fast jag aldrig är någonstans. Det går inte ihop.

Nej sängen nu. Jag är för trött.

Peace out !

"Don't take candy from a stranger."

Kommentarer
Postat av: Anonym

candy from somone you know?

2008-12-16 @ 12:05:25
Postat av: sophia

Aw sötfan!

supas under bordet och kirrat, ja de låter farligt som bara den!

2008-12-16 @ 21:39:27
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0