Ibland snubblar man till.

Just nu skakar jag på grund av dubbelpass; spinning och sen boxpass. Men i love it. Jag är slut och kände att träningen gjorde nytta. Jag har ett mål och den här gången ska jag lyckas. Jag ska börja göra saker för mig nu, för min kropp, må bra och se ut som jag själv vill för det är bara jag som kan ändra. Missförstå mig inte, jag är nöjd och medlem i självgoda klubben, men jag ska finslipa kolbiten för att hitta diamanten; nej kanske itne i era ögon, men i mina. Yes.

Helgen var mest pepp. Jag var peppen själv, överallt och ingenstans, serious talks hit och dit, pirr i magen, ångest, bortkommen och trygg, lycklig, och lycklig. Allt var mestadels bäst och ja. Jag hoppas IB-crew kan på lördag, I'll talk to ya tomorrow. Och på tal om imorgon så öppnar . . .SUBWAY !!! Fatta lyckan !!! Jag och Jenno och Nino måste sååå ha subway dejt med 30 cm sub eller wrap (men de kommer de säkert inte ha här heller), en nr 7 steak and cheese. Gah så gott. Ceasar sauce. Bläää jag längtar. No more donken och sånt <33 Mihi.

 Sen funderar jag. Idag på jobbet var en enda tanke, lång tanke. Fram och tillbaka, utan att komma fram till något men ibland gör man inte det. Jag är lycklig, jag hörde itne mycket av vad folk sa och brydde mig inte, jag hörde inte musiken . . men jag hörde mig själv och den här gången lyssnar jag. Jag är lika invecklad som jag alltid varit, men istället för att dra in för mycket andra åsikter så kan jag hålla mig till de få jag har inom mig och testa de för en gångs skull, de kan ju funka.

Imorn blir det stan, för jag ska fixa lite julklappar, sen ska jag vara hos gunnel efter 7-tiden för att fixa hennes mammas hår, hon ville vara snyggare inför fredag och lördag så jag lovade att hjälpa till. typ 5e gången nu. haha <3 jag har förtroendet hos henne :D Ska se om jag hinner med annat viktigt, typ som att se soph om så bara för 5 minuter, hon var sötast ever idag <3

Sen känns det som att det blir en intensiv helg, den kommer gå för fort och det kommer vara måndag direkt igen, men så är det. Julbord, fotbolls-Cup, utgång (?), fira bengi och måndag. Så fort går det.
Jag måste vara hemma en dag snart och bara ta det lugnt, mysa lite och tända ljus. Jag behöver det <3
Ta hand om mig någon ?

Nej sängen nu tror jag.

Igår dog mitt hjärta, och fick nytt liv på samma gång. Hur går det ihop ? Och nu är klockan 22:22. Mwah. Ja så kan det gå. Underläppen. Jag säger inte mer. Och så ska jag nog boka tid för tatuering imorn + att jag ska fundera seriöst på att pierca mig, det hade varit kul, och snyggt tror jag. Yes.

Sängen. Mobilen om det är något <3



Peace out !

"I'm gonna runaway, follow my heart."


Kommentarer
Postat av: Nina

Så på subway date! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0