Jag känner mig förvirrad i snödrivan.

Vilken helg. Ja bra har den varit. Jag orkar inte gå in på detaljer och vill inte heller. Be there or be there, annars får man skylla sig själv.
Jag är optimisten själv och brukar vara positiv men här kommer lite negativitet ifrån mig;
Jo nu är jag trött på att, när man själv mår bra och är uppåt, ska behöva få ta massa crap som inte ens finns. Varför är människor så trångsynta ? Carpe diem i all ära, men ibland så måste man inse att det finns fler dagar, 365 på året. Chilla lite. Dra inte ner andra. Jag blir mest frustrerad över att ajg får dåligt samvete över någonting som inte är fel, men allt är relativt och vi uppfattar saker olika. Så är det. Jag försöker men till slut tröttnar man lite.

Annars är det sängen som gäller nu och imorn är det en ny jobbvecka som börjar, eventuellt min sista. Får prata med Johan imorn och se vad han säger om att jag ska få jobba vidare eller inte. Det löser sig alltid annars på något sätt :) Efter jobbet blir det nog knalle med Bengi för att kolla julklappar så det blir av någon gång. Jag måste, verkligen måste, ringa tatuerarn och min frisör nu as well, det går för lång tid annars. Sen på tisdag är det jobb + träning på gymmix. Onsdag är jobb + eventuellt något planerat. Torsdag är det jobb och sen ha en lugn dag hemma. Fredag är det jobb, träning och sen pepp på alkohol för att sophbaby fyller 18. Krogen nästa ! Lördag är bakisdag och fest kanske ? Söndag är definitivt en "Hör inte av er för jag orkar nog inte prata" - dag. Yepp yepp, vi får se hur planeringen håller när det gäller mig, det brukar den aldrig göra.

Just ja, sängen var det.

Händerna placerade precis där tyget slutade, eller började. Kalla det vad du vill.
Sen fanns det ju en fredagssoffa. Candy from a stranger ? Jag vet vad för candy vi pratade om.
Fast det blev mindre prat. Get it ? Tror det. Oh 'cause you're so sweet. Jag vet inte,
men i all förvirring så . .

Sängen.



Peace out !

"You're so sweet, you got me reaching with my finger."

Kommentarer
Postat av: <3<3

What you do to me, I just can't believe

Oh, you're tempting me

Candy you're so sweet

It's been too long

Oh, it feels so wrong

Danger, Danger, candy from a stranger



2008-12-14 @ 23:03:49
Postat av: Lil' Emo

gah <3333

2008-12-14 @ 23:07:02
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0