Jag känner mig trygg med dig.

Bengi; helt utan anledning men mest med all anledning så gör du mig stark! <3

Jag dog mest tror jag.
För en gångs skull finns den sortens spärrar som gör att man funderar.
Och jag vet inte om de just nu kommer olämpligt eller ej,
men isåfall hade jag inte behövt fundera överhuvudtaget.
"Not emotionally available right now" har för en gångs skull
haft en mening hos mig.
Jag vill inte lura, för det är något jag aldrig skulle göra.
Jag vill inte skapa förhoppningar, men det är svårt med ett konkret svar när man inte vet vart man står.
Jag vet att jag är trygg med dig, kan vara mig själv med dig, och mår bra med dig.
När var jag inte glad idag ?
Jag vet att jag bara gick, men jag är inte den som springer efter, och då menar jag både bokstavligt - och inte bokstavligt talat.
Tipsy, jewel, jag går nu. . You name it. Det finns bara där.
Det är svårt med mig.
Speciellt nu.
Och just som jag vrider huvudet är klockan 22:22.
Om något händer dig nu på vägen förlåter jag inte mig själv så jag hoppas du hör av dig på msn, eller på något sätt.
Och du, backen. Visst var det väl så ? Det hade räckt med ögonkontakt men det är inte min starka sida, kanske därför jag aldrig ser på när någon pratar, jag bara lyssnar, då är det lättare att koncentera sig på orden.
Nu tjatar jag.

Träffade soph och lillasyster en stund i knalle med. Alltså du får mig bara för lycklig! Blä på dig kvinna att du är så bra. Hoppas pennorna funkar och smakar. haha <3 pusss på att du är ett lyckopiller <33

Imorn blir det att träffa bengi och jennie, tror jag. Måste bara in på banken en snabbis I guess och fixa med cashen, med tanke på att jag har kvar mina ess i armen. jessjess.

Låten i mörket, chills.

Sova nu vare ja. Försöka. Mähä.

Jag kan inte ångra mig, för jag har trampat på samma ställe alltför länge. Men det tar emot att vara "normal".
Barnängen och hela Borås platser påminner. Och jag gillar det, för man minns alltid det bästa.

Peace out !

"Don't seek what you don't need from me."

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Barnängen och hela Borås platser påminner. Och jag gillar det, för man minns alltid det bästa."



jag vet inte ens vad inlägget handlade om, det vet man aldrig.. men jag vet att denna biten förmodligen handlade om mig. jag vet bara inte vad ja ska säga.

2008-12-03 @ 23:12:23
Postat av: Bengi

Du gör mig stark <3

Om du bara förstod vad det betydde att det var just dig jag fick luta mig mot och vara förkrossad den kvällen... Det skulle vara du, vi har gått igenom allt tillsammans, lycka för det mesta, men när väl sorgen kommer känns det som om det ska vara du och jag som det alltid varit.

Du och jag mot världen.

Hos dig är jag stark

Hos dig är jag underbar

Hos dig har jag allt

Där vågar jag stanna kvar <3

2008-12-03 @ 23:51:05
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/
Postat av: sophia

Du är ett lyckopiller <3

2008-12-04 @ 20:26:10
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0