Jag stod och jag segrade.

Är precis hemkommen från Gunnels house. Har färgat och slingat hennes mammas hår och hon blev massa nöjd med det. Framtida yrke? Naej tror inte det. Men jao, vad gör man inte efter en 11 timmars lång arbetsdag ? :) Jag menar väl ! Mihi :) Gunnel aka vispen <3 HAHAHA.

Gick bra på jobbet idag, fick jobba massa med en "ny" kille som heter Mårten och är 25 år. Så schysst och massa trevlig, det var nice och han ska visst vara där imorn med. Bengi; det var en av grabbarna. haha <3

Har inte så mycket att skriva idag, är mest trött. Imorn blir en bra dag om jag inte behöver jobba över. Eller behöver och behöver, jag jobbade endast idag för jag inte kunde säga nej när de behövde hjälp så .. ja. Toffel.se är jag och kommer nog förbli.

Jag kom upp tidigt imorse iaf, det var ett under att jag klarade av att ta mig upp kvart över 6 men gitarren skrek efter mig så jag spelade i typ 40 minuter innan jag fick stressa iväg till jobbet som vanligt. Imorn blir det nog samma sak om jag kommer upp, men då blir det snarare en text att skriva. Jå, jag måste få ur mig lite som inte kan stå utan melodi i blogggen. Så är det.

Pappa åkte fram och tillbaka till stan idag bara för att köpa mat till mig på . . SUBWAY SOM HAR ÖPPNAT I BORÅS :D:D:D:D:D:D:D:D FATTA LYCKAN! Mihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Så mums var det också! Mwaaaaaaah :D

Naej sova nu.

Peace out !

"I'd do anything, just to fall asleep with you."

Kommentarer
Postat av: ida

visp visp! det var det enda jag bidrog med ;)

2008-12-10 @ 22:49:56
URL: http://idagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du borde seriöst haha slow down med peppen för subway xD

2008-12-11 @ 20:18:33
Postat av: Hanna

Subway <3 ^^

2008-12-15 @ 14:46:03
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0