Mina ord hänger över ljusen.

Läs dem och lär dem. Det är vad jag försöker säga er alla.

Imorn är det äntligen dags och jag är pepp. Det blir en lång dag, ska tydligen vara redo klockan 10:00 för att ta mig till knalleland och fixa saker innan jag infinner mig at Bengis crib kl 11:00. Haha. Jag ska hinna hitta något, eventuellt något att ha på mig upptill, och en sjal med lite goa färger ifall det slutar med ett svart linne. Jag löser det nog, det är ingen som behöver kolla på mig ändå, men prata med mig ska minsann folk göra för jag kommer vara översocial, sådeså.
Sedan blir det diverse förberedelser, dusch, fix med hår och annat, sedan försvinna iväg till Bengi igen och förmodligen möta lite folk hit och dit som inte hittar till hennes bostad, men det löser sig. Eniro<3 haha.

Satt precis och spelade lite gitarr. Tankarna flyger iväg lite då, men om jag mot alla odds bestämmer mig för att sjunga samtidigt som jag spelar så krävs det simultanförmåga och den är inte tillräckligt stor för att ta in en tredje sak hos mig; att tänka. Så jag spelade och sjöng lite helt enkelt, men sen kom tankarna :) Mihi.

Läste på din blogg vad din pappa sagt om mig när jag var hemma hos dig och kollade film. Shit, jag vart helt rörd av att han är så söt. Och efter att jag träffat honom enbart 2 gånger, sinnesjukt <3 Pusspåhonom lixx!

Idag var det traäning i sjuhäradshallen också. Trevligt. Bara att jag är så förkyld så var inte min mest ansträngande eller jobbigaste träning, bäst att ta vara på sig så man blir frisk helt till nästa helg. Efter imorn vet man inte hur jag mår heller för den delen såå. . haha <3 Nej men det kommer bli kalas, inte för mycket och inte för lite; lagom, precis som jag själv är :) Mest pepp!


Ibland så.

Neje, om det ändå är dags för sängen nu tro, för att kliva upp om ca 10 timmar igen. Jag behöver all sömn jag kan få.
Wish me luck imorn i knallecountry så får vi se vad som shoppas.

Peace out !

"I've been standing on the same spot too long now."

Kommentarer
Postat av: Bengi

Okej, du borde nog check out min blogg :O You're gonna love it <3

2008-12-06 @ 01:36:12
URL: http://thetruthmakesnonoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0