Som om tiden stod stilla, men mest lite.

Jag förstår nog nu.
Fast det känns bara onödigt, för ingen vinner på de i längden.
Jag dansar efter min egen pipa, ingen annans, och så förblir det.

Jag kan bara inte söka dina ögon med mina,
för ögonkontakt har aldrig varit min starka sida.
De säger för mycket om mig själv,
och ingen får se det, det som jag inte vill visa.
Men det kommer fram i ord om man orkar vänta.

Dagen har varit så bra. Jobbet var lite segt men det gick bra, och sen har jag spenderat hela min dag med Sophbaby och du får mig att må så bra. Mihi. Du är mest mys och pizzan + våra brownies (på mix) blev ju sååå goda :) <3 Underbart! Och potatisgratäng + film blir det snart. När jag har tid att misslyckas en extra gång för att kunna rätta till det (a)

Jag har inte så mycket att säga. Lägga mig nu med mysigaste musiken i öronen och längta till alla mina datum som kommer komma. De flesta ser riktigt bra ut. Helgen som kommer står först på listan. Pussva!
Då är det roa sig med stort R som gäller. Ohja. <3

Peace out !

"It's like wishing for rain as I stand in the desert."

Kommentarer
Postat av: sophia

Du får mej att må så sjukt bra! <3

vi är mästerbakare! :*

och kockar för den delen med köppizza;D

2008-12-01 @ 23:14:29
URL: http://sophiawennersten.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Lördag kommer bli så bäst...

Nu räcker det med tårar, ska försöka le

2008-12-02 @ 14:00:10
Postat av: Johanna

det var jag som skrev <3

2008-12-02 @ 14:01:11
Postat av: Johanna <3

jag som skrev älsk... <3

2008-12-02 @ 14:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0