Vi borde strunta i konsekvenserna ibland.

Igår lyssnade jag på den andra sidan.
Jag gjorde vad jag själv ville för en gångs skull och om det var bra eller dåligt går inte säga.
För några var det inte bra, för andra var det bra.
Gör jag en sak så är det fel. Gör någon samma sak är det inte fel.

Jag hade en kalasbra kväll igår, den gick på tok för fort och linn och linnea var med på tok för lite. Jennica saknades föör mycket, och alla andra gjorde min kväll så himla mycket. Jag dog lite hit och dit, men jag sa precis vad jag tyckte för . . ett tag sedan och jag står för det. Det är bara hit och dit men för en gångs skull är jag trött på det och någon av oss måste sätta stopp. Men jag mår kalas nu, ganska iaf :)

Lite sally nu, sedan blir det kanske film. Men först lite gitarr, underbart <3

Smällar man får ta. Smällar jag visste jag skulle få ta.

Tack för snacket igår efter bussen, det var kalas Qlafszchi ;)

Peace out !

"You don't know what you have until it's gone."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ända som kan bestämma vad som är rätt och fel är du...

2008-12-07 @ 17:44:04
Postat av: Jennica

Jag skulle gärna också gärna varit med. Men jag hör det ryktas om någon helg alldeles snart?:)

2008-12-08 @ 18:06:04
Postat av: Lil' Emo

Jaa jenno. Vi pratade eventuellt om nästa helg om alla kan :D <3

2008-12-08 @ 21:44:05
URL: http://lilemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0