You're a womanizer.

So I've heard och jag förstår inte vad som händer där ?
Mwah. Några väl valda men mycket sanna ord, och en efter en är hooked ?
Kanske är det meningen att jag inte ska prata. Kanske är det meningen att folk inte ska finna mig.

Och nästa punkt på dagordningen lyder; humör.
Vad är det med folk och deras (ursäkta ordvalet) jävla humör ?
Hade jag haft 38 timmar till på varje dygn så hade jag haft mer tid, men jag kan inte sprida ut den jämnt bland alla som vill ha den. Jag tänker inte sitta och dra massa exempel men om ni hade fått välja hur det skulle vara, så skulle ni sagt det till mig, men är det jag som lever mitt liv då eller ni som lever mitt ? Man undrar. Jag är less på det och skiter fullständigt i det mer och mer för var dag som går. Jag är trött på att visa mig för de som tycker att jag inte räcker till, då lägger jag hellre tiden på de som tillsammans med mig uppskattar den lilla tiden vi får ihop.
Gah!

Det har varit en bra vecka i övrigt, jag har fått spendera massa med tid tillsammans med människor som betyder mycket för mig och sen har jag fått sependera lite mer tid med dem. Underbart.

Idag orkar jag inte skriva något speciellt så det blir mest massa crap.

Men så är det ibland.

Imorn blir det att köpa mobil med pappsen. Han har lovat att följa med mig till netonnet, så det blir förmodligen en SE W902 + 8 GB minneskort för ca 4000:- lappen. Underbart, så kan min andra telefon slänga sig i väggen, om inte jag slänger den där först.

Puss på tröttheten och väntan i min iskalla kropp.

Peace out !

"We'll carry on, even though we are defeated."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0